וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומולו: "כולם זוכרים מה עשיתי בבית"ר. מקווה שנסתדר"

3.8.2011 / 9:12

הברזילאי שערך אתמול אימון ראשון במכבי פ"ת ממתין למו"מ. עומר גולן: "זוארץ מעבר למנהל, אבל יותר חשוב שיהיה בריא"

"כולם זוכרים מה עשיתי בבית"ר ירושלים. לקחתי דאבל ואחרי עונה חזרתי לברזיל. היה לי כאן טוב ואני רוצה לחזור לישראל. ערכתי אימון ראשון במדי הקבוצה, חזרתי לבלגיה ואני מקווה שנסתדר מבחינה כספית". כך אמר הלילה החלוץ הברזילאי רומולו, שנחת אתמול בישראל וערך אימון ראשון עם הקבוצה במטרה לחתום.

הנשיא עמוס לוזון אמור להיפגש היום עם סוכנו של השחקן ואם התנאים יסוכמו, רומולו יהיה שחקן ההתקפה האחרון שבלבול יצרף. בקבוצה עדיין עושים מאמצים לצרף את תומר בן יוסף. יחד עם זאת, בלם מגינאה עשוי לנחות למבחנים בימים הקרובים. גם הקשר הניגרי גבריאל רובן אמור להגיע, והוא אחד המועמדים להחליף את נסטיה צ'ה אם לא יחתום בקבוצה. הפגישה עם צ'ה נדחתה מאתמול בשל ההודעה הדרמטית של היו"ר משה זוארץ ונראה כי תיערך היום.

בקבוצה עדיין לא מעכלים את ההודעה של זוארץ, שהחליט אתמול להתפטר מהמועדון בגלל בעיות בריאות. אתמול נפרד זוארץ מהשחקנים ואמר לסובבים אותו: "ההחלטה קשה. תמיד אהיה כאן בשביל לעזור לקבוצה". במועדון סיפרו אתמול כי מעבר למעורבות של זוארץ בניהול משאים ומתנים ובקיאות בתחום הכלכלי, יהיה קשה להסתדר בלעדיו. "המועדון יתקשה להסתדר ללא היכולות האדירות שלו בניהול משא ומתן ובתרומה האדירה שלו למערכת", אמרו במועדון. החלוץ עומר גולן הוסיף: "שינו היה מעבר למנהל. הוא חבר של כולנו ואני בטוח שהוא יישאר להשגיח על הקבוצה מהצד. יותר חשוב מהכל שיהיה בריא".

הוועדה למעמד השחקן הודיעה אמש לפרקליטו של המגן מג'ד יונס, עו"ד אלדד אהרוני, כי תג המחיר עליו יהיה 40 אלף שקל, מה שאומר שהוא יוכל לרכוש את כרטיסו או לעבור לקבוצה אחרת ללא בעיה. הקשר רועי בקל עשוי להיפגש בקרוב עם לוזון בנוגע לעתידו. בפתח תקוה רוצים להשאירו בקבוצה.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully