וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: רומולו נחת כדי לחתום

2.8.2011 / 17:20

חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר ערך אימון והוא צפוי להצטרף לקבוצה. עמוס לוזון וצ'ה ייפגשו, בן יוסף דורש הצעה משודרגת

מכבי פתח תקוה מצאה מחליף לעומר דמארי? רומולו, חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר, נחת היום (שלישי) בארץ בחשאי, צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן לחתום בקבוצה. רומולו ערך אימון עם הקבוצה ומחר ישוב לבלגיה וסוכנו יוסי שרביט ינהל את המגעים מטעמו. המאמן מרקו בלבול רצה מאוד לצרף את החלוץ בן ה-29, שרק לפני כחודש חתם בווסטרלו הבלגית ושוחרר ממנה מיד. בעונת 2007/8, כבש רומולו 12 שערים במדי בית"ר.

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, נחת הלילה בישראל ואמור להיפגש במהלך היום עם הקשר הסלובני נסטיה צ'ה, בניסיון להגיע לפתרון סופי לגבי עתידו בקבוצה. כזכור, צ'ה הודיע כי לא ימשיך להתאמן בקבוצה אם עד היום לא יסוכמו תנאיו. אתמול הגיע השחקן לאימון, אך אין בכוונתו להגיע שוב אם אחרי הפגישה לא יקרה דבר.

הבלם תומר בן יוסף דורש הצעה משודרגת לפני שיחתום על חוזה בקבוצה. פתח תקוה מציעה לו חוזה לשנתיים, אבל קיימים פערים. אחת האפשרויות שעלתה היא שהשחקן יקבל הצעה גבוהה יותר, לעונה אחת בלבד. בינתיים, גם בית"ר ירושלים ממשיכה לנהל איתו משא ומתן.

במקביל, בלבול ממשיך לעבוד בניסיון לשדרג את הקבוצה. כזכור, אתמול החליט המאמן לבחון את הקשר הניגרי גבריאל רובן (25) המשתייך לקבוצת קאנו פילארס בארצו. קשר נבחרת זמביה, פליקס קטונגו, ממשיך להיבחן בקבוצה. בלבול מעוניין לראות את השחקן במשחק אימון נוסף לפני שיקבל החלטה לגביו. שמו של הבלם הגנאי עבדול רחים סבה (19) ששיחק בעבר בשרלרואה עלה, אך ספק אם יגיע בשל גילו הצעיר.

(עדכון ראשון: 12:59)

גבריאל רובן יגיע להיבחן

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully