וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: קשר ניגרי למבחנים, רומולו הוצע

1.8.2011 / 19:04

מאמן המלאבסים מרקו בלבול מעוניין לבחון את גבריאל רובן בן ה-25. הקבוצה בוחנת אפשרות לצרף את חלוץ בית"ר לשעבר

אחרי שהחתים בשבוע שעבר את מריו צ'ראבייץ ו-ויקטור מרעי, מרקו בלבול ממשיך לחפש שחקני רכש. בלבול בחן בימים האחרונים אפשרות לצרף את רומולו, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים. רומולו בן ה-29 משחק היום בווסטרלו והומלץ לבלבול על ידי סוכן השחקנים יוסי שרביט. גורם במועדון אישר ואמר: נעשתה בדיקה, אך לא ברור אם נוכל להביא אותו לארץ". יחד עם זאת, נודע כי העלויות של הברזילאי הן גבוהות מאוד ובין הצדדים קיימים פערים גדולים.

בנוסף לכך, המאמן אמור לבחון בימים הקרובים את הקשר הניגרי גבריאל רובן (25) המשתייך לקבוצת קאנו פילארס בארצו, ואמור להגיע למבחנים במלאבס. במקביל, המאמן בוחן את פליקס קטונגו וההחלטה לגביו תתקבל עד סוף השבוע.

הקשר נסטיה צ'ה ייפגש מחר (שלישי) עם נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, וידרוש הבהרות לגבי עתידו בקבוצה. צ'ה, ששוקל להפסיק את האימונים בקבוצה בטענה שעדיין לא סיכם מאז שיצא למחנה, יגיע לאימון היום אבל אם מחר לא יחתום על חוזה - יבהיר כי הוא אינו מעוניין להמשיך להתאמן עם הקבוצה. לוזון אמור לנחות הלילה בישראל לאחר שהיה בחו"ל. צ'ה: "אגיע לאימון היום כדי לשמור על כושר, בתקווה להגיע להבנות מחר. אם זה לא יקרה, ניפרד כידידים".

תומר בן יוסף עדיין מועמד לקבוצה. עמוס לוזון והיו"ר משה זוארץ רוצים להחתים בלם מנוסה לצידו של ניצן דמארי. אם בן יוסף יגיע, לא יוחתם בלם זר.

במכבי פתח תקוה עדיין מחכים לשמוע מה יעלה בגורל היריבה העירונית, הפועל פתח תקוה, מחר בבית הדין. כזכור, בחודש שעבר הגישה מכבי פתח תקוה תביעת חוב למפרק בסך 1.8 מיליון שקל, בנוגע לחלק מהפיצוי המגיע לה בעבור פינוי איצטדיון האורווה, אך הכסף יוכל להתקבל רק אם תישאר יתרה לאחר שיסתיים הליך הפירוק.

עדכון ראשון: 16:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully