וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תגיש תביעת חוב למפרק הפועל פ"ת

7.7.2011 / 9:48

דורשת להשיב אליה את התגמולים שקיבלה היריבה העירונית בעבור פינוי האורווה. גורם בקבוצה: "נפעל בדרכים משפטיות"

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה תגיש תביעת חוב למפרק של הפועל פתח תקוה, עו"ד ליאור דגן, מתוך דרישה להשיב אליה את הכספים שמגיעים לה בעבור פינוי האורווה, 600 אלף שקל בכל אחת משלוש השנים מאז פינויו (בינתיים עברה שנה אחת) ובסך הכל 1.8 מיליון שקל. כזכור, הכסף היה אמור לעבור אליה עם מועד הפינוי, אבל התעכב ותהליך הפירוק מונע ממנה, לפחות כרגע, לתבוע את הכספים המגיעים לה.

תביעת החוב שתוגש פירושה שמכבי פתח תקוה תוכל לקבל את הכסף מתוך היתרה שתישאר, אם תהיה כזאת, לאחר סיום התהליך. הבעיה של הקבוצה: לפי סדר הנשיה המפורט בחוק, למס הכנסה יש קדימות עליה ולכן לא בטוח שהיא תוכל לקבל את מלוא הסכום, אם בכלל. "נפעל בדרכים המשפטיות המקובלות להשבת הכסף", אמר היום גורם בקבוצה. "בקרוב מאוד תוגש תביעת החוב".

השבוע לא אמורים לנחות זרים למבחנים בקבוצה, אבל בקבוצה אישרו כי בלם נבחרת ניגריה לשעבר, אובינה נוואנרי (29), עשוי להגיע להתרשמות בקבוצה. יחד עם זאת, נמשכים המגעים עם בלם בית"ר ירושלים, תומר בן יוסף. הקשר רועי בקל פנה רשמית לוועדה למעמד השחקן, שאמורה לקבוע בקרוב את תג המחיר שלו. עד אז, הוא לא יוכל לסכם על מעברו לקבוצה אחרת משום שמחירו עדיין לא ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully