וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס תירגל את אותו הרכב

הזהובים אמורים לפתוח נגד הלסינגבורג (ה', 20:00, 5+) עם ההרכב שניצח את השבדים בארץ. צפו במשחק ליגה של היריבה

בני יהודה קיימה הערב (שלישי) אימון ראשון על אדמת שבדיה לקראת משחק הגומלין נגד הלסינגבורג השבדית ביום חמישי (20:00, ספורט +5). הקבוצה הגיעה אמש לשבדיה אחרי שנחתה בקופנהאגן בדנמרק, ועשתה את דרכה להלסינגבורג. השחקנים דיווחו על מזג האוויר קריר שקידם את פניהם, וכן סיפרו כי במגרש האימונים ובבית המלון שוררים תנאים טובים.

באימון שנערך הערב תירגל יוסי אבוקסיס את אותו ההרכב שפתח בבלומפילד בשבוע שעבר בניצחון 0:1, כאשר אביב חדד ודן מורי תורגלו כבלמים, איציק עזוז אמור לפתוח כמגן ימני ועוז ראלי אמור לשחק כקשר אחורי לצידו של קסטוטיס איבסקביצ'יוס. ננאד מרינקוביץ' יתופקד שוב כקשר באגף ימין, בעוד פיני בלילי ופדרו גלבאן ישתפו פעולה בחלק הקדמי.

מוקדם יותר היום קיימה הקבוצה אסיפה טקטית קצרה, ובה צפו השחקנים במחצית השנייה של משחק הליגה של השבדים נגד מאלמו מלפני שבועיים, אותו משחק בו נכח אבוקסיס עצמו יחד עם מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו.

אבוקסיס הזהיר את השחקנים שלו מהיכולות ההתקפיות של השבדים, כאשר בבני יהודה נערכים לכך שהפעם הקבוצה היריבה תשחק במערך התקפי יותר, כשהמטרה המוצהרת שלהם היא לכבוש שער חוץ שיאלץ את השבדים להבקיע לפחות שלושה שערים בכדי להעפיל לשלב הבא. חסן אבו זייד שצבר שני כרטיסים צהובים מתאמן עם הקבוצה אבל ייעדר מהמשחק עצמו.

בני יהודה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully