וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בשחיה: תארים לבודנר ודימיטרייב

2.8.2011 / 20:12

שבוע אחרי אליפות העולם, יצאה לדרך התחרות בוינגייט עם משחי החתירה הארוכים. השחיינים הבכירים יתחרו החל מרביעי

אליפות ישראל בשחיה נפתחה היום (שלישי) במכון וינגייט ותימשך עד למוצאי שבת. השחיינים שהשתתפו בשבוע שעבר באליפות העולם ייכנסו למעגל התחרויות החל ממחר, והאליפות נפתחה עם משחי הגמר של המרחקים הארוכים.

העולה החדשה מארצות הברית מרדית בודנר, שכבר הספיקה לשבור לאחרונה שלושה שיאים ישראלים לנשים בסגנון החתירה, ניצחה במשחה ה-1,500 חופשי לנשים. בודנר עצרה את השעונים בזמן של 17:17:17 דקות, והייתה רחוקה ביותר משבע שניות מהשיא שייך לאולגה ברנסייבה. מיכאל דימיטרייב, שמתחרה בדרך כלל בשחיה במים פתוחים, ניצח את משחה ה-800 חופשי לגברים בזמן של 8:15:65 דקות, והיה רחוק מהשיא הישראלי של שילו איילון.

עמית עברי תתחרה מחר (רביעי) במשחה ה-50 פרפר, כשבמשחה המקביל לגברים יתמודדו על התואר אלון מנדל וגיא ברנע. מרדית בודנר תנסה לשפר את שיאה הישראלי ב-400 חופשי לנשים, כשאצל הגברים יתמודדו נמרוד שפירא בר-אור ומקס ג'ייבן, שחזר אחרי עונש השעייה בגלל נטילת חומרים אסורים. גל נבו ינסה לקטוף את התואר במשחה ה-100 חזה לגברים כשאצל הנשים הקרב צפוי להיות בין נסטיה קורוטקוב ליוליה בנך. אנה וולצ'יקוב תנסה לשבור את שיאה האישי ב-200 גב, כשמי שאמור לככב במשחה המקביל לגברים הוא יעקב טומרקין, שכבר הבטיח את מקומו בלונדון 2012. משחי השליחים ל-4X100 חופשי ינעלו את ערב התחרויות השני.

סיכום אליפות העולם בשחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully