וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "הכושר של דייויד בלו לא מדאיג אותי"

2.8.2011 / 20:07

מאמן הנבחרת מתכונן לטורניר ההכנה בקפריסין, בו שחקן מכבי תל אביב לא ישתתף. הלפרין ובורשטיין צפויים להישאר בארץ

נבחרת ישראל ערכה הערב, את האימון הלפני אחרון שלה לפני היציאה לטורניר ההכנה בקפריסין שייערך בסוף השבוע. מהאימון נעדר שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו, הסובל מצוואר תפוס, אך יחזור להתאמן כבר מחר, וצפוי לטוס עם הנבחר, שמתכוננת ליורובסקט שיתחיל בסוף החודש.

סגל הנבחרת שמונה כעת 15 שחקנים, לפני הצטרפותו של דייויד בלו, יצטמצם ל-13 או 14 מחר, כשהמאמן אריק שיבק מבהיר, כי הסיבות לניפויים מחר, לא יהיו מקצועיות, אלא מאילוצים אישיים: "נדע מחר מי לא יסע. מדובר בשחקן או שניים, ובעיקר בגלל העניינים האישיים. לכל נסיעה יש מערכת אילוצים כשהיא שונה בין נסיעה למשחקי אימון למשחקים רשמיים".

בין המועמדים לא לצאת, נמצאים שחקן ספרטק סנט פטרסבורג יותם הלפרין, שאשתו צפויה ללדת בימים הקרובים, וטל בורשטיין שעשוי להישאר בארץ בשל סיבות אישיות. "היו שני אימונים היום, הוספנו במהלכם דברים נוספים למשחק, שמנו דגש בעיקר על הגנה, על דברים שנצטרך לעשות כבר במשחקים בקפריסין", הוסיף שיבק.

על השתלבותו של דייויד בלו, החל מהשבוע הבא, אמר המאמן: "חלק מהתרגילים, נבנו מראש בידיעה שיש לנו את בלו. באימונים זה פחות משמעותי. התרגילים יישארו אותו דבר, בלו הוא שחקן אינטליגנט, הוא עבר דבר או שניים בכדורסל, הכושר שלו לא מדאיג אותנו. בשנה שעברה הוא הגיע מוכן מצוין מהבחינה הפיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully