וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: החלטה על רכש רק אחרי מאריבור

2.8.2011 / 10:17

אלישע לוי יחתים בלם וקשר אם הקבוצה תעפיל שלב. הקבוצה המריאה לסלובניה: "לא נשחק על תיקו. ידענו שיהיה קשה"

מכבי חיפה המריאה הבוקר (שלישי) למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות מול מאריבור בסלובניה (1:2 לחיפה במשחק הראשון), כשלתוצאת המשחק תהיינה השלכות רחבות על עתידה של הקבוצה מבחינת שחקני רכש. אם הקבוצה תודח, ייתכן שהיא תישאר בסגל הקיים ותצרף לכל היותר שחקן אחד. לעומת זאת, אם הקבוצה תעפיל לשלב הבא, היא מתכוונת לצרף שני שחקנים, בלם וקשר.

אחת האפשרויות שעלתה, אם חיפה אכן תעפיל לשלב הפלייאוף, היא להחתים קשר ישראלי ובלם זר, זאת במידה שבלם הפועל עכו איציק כהן לא יגיע בסופו של דבר. לגבי תמיר כהן, שמועמדותו עלתה לפני כשבועיים, אין כל חדש. אלישע לוי עדיין רוצה לראות אותו ובקבוצה, אבל מאז הפניה אליו הקשר עדיין לא החזיר תשובה חיובית. ללא קשר אליו, במסגרת המדיניות של יעקב שחר לרכוש שחקנים צעירים, אלון תורג'מן וחן עזרא עדיין מועמדים לקבוצה, אם כי עלתה אפשרות שמי מהם שיוחתם יגיע רק בעונה הבאה.

חן עזריאל נמנה עם רשימת השחקנים שתטוס למשחק, למרות שלא יוכל לקחת בו חלק. יניב קטן ואנדריי פיליאבסקי הפצועים, נשארו בארץ. שחקן בקבוצה אמר לפני הנסיעה: "למרות התוצאה השבירה אין לנו כוונה לשחק על תיקו. אם נשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים, נעפיל לשלב הבא. ידענו מראש שיהיה קשה".

בחיפה הזהירו את יוריצה בוליאט מספיגת כרטיס צהוב במשחק, שכן הוא לא יוכל לשחק בשלב הבא, אם הקבוצה תעפיל. שחקנים נוספים שצריכים להיזהר מספיגת צהוב שני הם: ניר דוידוביץ', עידן ורד, אייל גולסה ו-ויאם עמאשה.

מרטין מילץ ממאריבור לא סופר את הירוקים

מכבי חיפה תרגלה הרכב לפני שהמריאה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully