וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לשביתה ב-NBA: דרק פישר ודייויד סטרן שוב נפגשים

נשיא ארגון השחקנים והקומישנר נפגשו לראשונה מאז הוכרז על שביתה ב-NBA. דיווח: סטרן מרוויח 20-23 מיליון דולר לעונה

חודש אחרי שליגת ה-NBA פצחה בשביתה שלפי התחזיות החמורות ביותר היתה עשויה לבטל את כל עונת 2011/12, שבו סוף סוף הלילה (שני) נציגי השחקנים ונציגי הליגה לשולחן הדיונים. על פי דיווחים בארצות הברית, נשיא ארגון השחקנים דרק פישר הופיע לפגישה בניו יורק עם סגנו וחברו ללוס אנג'לס לייקרס תיאו ראטליף וכן יו"ר הארגון בילי האנטר, כאשר מנגד ניצבו הקומישנר דייויד סטרן ויד ימינו אדם סילבר, כמו גם הבעלים של מינסוטה טימברוולבס גלן טיילור.

הפגישה הלילה היתה הראשונה שכללה את סטרן ופישר מאז הודעת השביתה לפני למעלה מחודש, אלא שלמרות הזמן הרב שעבר, עדיין לא נראה שהצדדים קרובים להגיע להסכמות כלשהן. התקשורת האמריקאית טוענת כי קיימות ציפיות מאוד צנועות מהפגישה הנוכחית, לכן גם סטרן לא צפוי לכנס מסיבת עיתונאים או לדבר עם התקשורת בסיומה. ליגת ה-NBA אמורה להיפתח באופן רשמי ב-1 בנובמבר, אלא שכרגע זה עדיין נראה דמיוני למדי.

בינתיים, בלי שום קשר, פרסמה הלילה רשת 'יאהו' כי סטרן משלשל לכיסו בין 20 ו-23 מיליון דולר כל שנה - מה שאומר שרק קובי בריאנט (25 מיליון דולר לעונה), קווין גארנט (21.2), טים דאנקן (21.2) ורשארד לואיס (21.1) מרוויחים משכורת שנתית גבוהה יותר מהקומישנר של הליגה. פלא שיוצאים לשביתה?

שביתה ב-NBA: סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully