וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פרחי: "החתימה בגלבוע/גליל - הגשמת חלום"

1.8.2011 / 22:12

הרכז שמשחק בימים אלה בליגת הקיץ מאושר מהאתגר הבא. האולימפית הביסה 61:100 את קבוצת חיש גד, בן רייס קלע 18

גם ביומה השני של ליגת הקיץ לא התקשתה הנבחרת האולימפית, כאשר הביסה 61:100 את קבוצת חיש גד. במחצית הוליכה נבחרתו של רוני בוסאני 25:43, ומשם ועד הניצחון הקליל הדרך היתה קצרה. בן רייס הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, עמית שמחון הוסיף 13, יועד בית יוסף וגלעד קרני תרמו 12 כ"א ואנטון שוטבין 11. את חיש גד, אותה מאמן שי סגלוביץ', הוליך אלכס צ'וברביץ' עם 13 נקודות.

הליגה הזאת מבורכת ולא רק בשבילנו", אמר בוסאני בסיום. "יש פה מאמנים שבאים - חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות. הרבה קיבלו חוזים ואני מקווה שעוד יקבלו. זאת המסגרת היחידה שיש להם בקיץ חוץ מהנבחרות". ליאור שגב מקבוצת חיש גד הוסיף על הליגה: "זה טורניר מבורך, כיף להיות פה ולראות שחקנים צעירים. טוב לשמור על כושר ולהיות במסגרת תחרותית מה שחסר מאוד לאורך הקיץ, רק שהדבר הזה יימשך לעוד שנים רבות".

במשחק הנוסף של היום קבוצת "מספר חזק" של ליאור רוזן ניצחה 72:75 את קבוצת "777" של עדי אזולאי. דרור דוידי ואיגור סימין הוליכו את המנצחים עם 15 נקודות כ"א, מנגד הצטיינו אבי סוכר (20 נקודות) ועמית תמיר (16, 18 ריבאונדים).

אופיר פרחי, שקלע 6 נקודות ומסר 11 אסיסטים לקבוצת 777, אמר בסיום: " חבל שלא ניצחנו. חבר'ה קצת לא הבינו איפה הם היו בחצי הראשון ולקח לנו זמן להתאפס. יש פה שחקנים טובים שעם הזמן נתחבר טוב יותר". על הצטרפותו לגלבוע/גליל אמר הרכז: "ההרגשה לחתום בגליל מצוינת. זה מקום מצוין ויהיה לי כיף לגור ולשחק שם. יהיה לי שם מקום טוב לדעתי, עכשיו אני צריך להראות אם אני מסוגל להיות שם. זה חלום שהגשמתי אחרי שנים בליגה הלאומית".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully