וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל: ג'ואי בארטון צייץ, וסיים את דרכו בקבוצה

הקשר האנגלי ביקר את הנהלת המגפייז באופן חריף בטוויטר, מייק אשלי החליט להציבו ברשימת ההעברות. המחיר: חינם

בעוד שטוויטר עוזרת להתחיל מחאות חברתיות ומדיניות, יש גם אנשים שסובלים מהרשת החברתית הפופולרית. ספורטאים רבים בעולם נענשו בשנים האחרונות לאחר ש'צייצו' דברים שהכעיסו את קבוצותיהם, והערב (שני) הגיע תורו של ג'ואי בארטון לשלם את המחיר. קשרה הבעייתי של ניוקאסל הוציא תסכול רב אמש עם סדרת ציוצים שהטריפה את ראשי המגפייז, והערב כבר הגיעה התשובה: השחקן הושם ברשימת ההעברות, והוא רשאי לעזוב בהעברה חופשית.

בארטון (28), שהצטרף לניוקאסל ממנצ'סטר סיטי בקיץ 2007, הפך לאחד השחקנים האהובים ביציעי סט. ג'יימ'ס פארק בשל סגנונו הקשוח ואופיו המיוחד. אלא שההתנהלות של ראשי המגפייז במשא ומתן על חוזה חדש, כמו גם ההחלטה לוותר על קווין נולאן שעזב לווסטהאם, הכעיסה את הקשר שכתב בין היתר: "אם רק היינו יכולים לשתף את הקהל במצב האמיתי, בלי שיקנסו אותנו בהרבה כסף מלמעלה... ושוב האוהדים הנהדרים האלה יצטרכו לאסוף את השברים של הקבוצה האהובה שלהם".

הערב, בעקבות ההחלטה של הבעלים מייק אשלי להיפתר ממנו אפילו ללא תמורה של ממש, צייץ בארטון: "מישהו למעלה בהנהלה החליט שאני פרסונה נון-גרטה. יום אחד ההנהלה תבין מה החולצה הזאת מסמלת - כבוד וגאווה". לאחר מכן שוב הודה לקהל, ככל הנראה בפעם האחרונה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully