וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "היום שבו ירדו מהעסקה היה המדכא בחיי"

1.8.2011 / 17:09

קפטן בית"ר ירושלים התייחס לנסיגת אדלר ולוין והוסיף: "זו אחת העונות הקשות". קורנפיין: "התקציב יהיה כ-23 מיליון ש"ח"

מגד גוזני

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין סיים היום (שני) אחר הצהריים את הפגישה שלו עם יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי. הקבוצה אמנם עוד לא עברה בבקרה, אבל קורנפיין מבטיח שזה יקרה בקרוב.

ברוכיאן: "זו אחת העונות הקשות שהיו לבית"ר אי פעם"

"לבית"ר יהיה את אחד התקציבים הגבוהים בליגה", אמר היום קורנפיין, "יש לנו פה קבוצה צעירה עם שחקנים טובים. נצטרך להתחזק בכמה עמדות, ונעשה את זה. באופן מפתיע, בית"ר מצליחה בשנתיים האחרונות ללא הזרמה חיצונית של כספים. אני יכול לברך על כך, והאוהדים יכולים להיות שקטים".

כזכור, אחרי שדן אדלר ואדם לוין חזרו בהם מהסכם הרכישה - תוכנית דחיית התשלומים של קורנפיין הורידה כ-30 אחוז מההתחייבויות הכספיות של המועדון לעונה שבפתח. לפני חודש הגיש קורנפיין לבקרה תקציב בסך 25 מיליון שקל, אך בפועל כיום יש בידי הקבוצה ערבויות ל-15 מיליון שקל בלבד. קורנפיין סיכם בימים האחרונים על דחיית שכרו בשנה (כמיליון שקל), דחיית מחצית משכרם של אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן לעונה הבאה (כ-2 מיליון שקל), מכירת חן עזריאל (שיחד עם שכרו חסכו למועדון 3.5 מיליון שקל) וכמו כן התשלומים לגנק עבור כרטיסו של ברק יצחקי ולסוכניו של סבסטיאן אבראו שיחד חסכו כ-1.5 מיליון שקל נוספים.

קורנפיין ביקש להעביר תקציב של 23 מיליון שקל הבנויים למעשה מ-19 מיליון בנוסף ל-4 מיליון גרעון בו הקבוצה נמצאת. ההערכה היא שקורנפיין יצליח ליגייס ספונסרים ותורמים בסכום זה כפי שעשה בשנים קודמות.

בשלב הראשון קורנפיין לא יוכל להעביר בבקרה תקציב להחתמתם של תומר בן יוסף ומשה מישאלוב, אך הוא צפוי לעשות זאת בתקופה הקרובה. מעבר לשניים מעוניין המאמן דוד אמסלם בחיזוק של חלוץ אחד לפחות. אמסלם מאוד מודאג ממצבת השחקנים בהתקפה לאחר עזיבתם של עזריאל ומשה בן לולו, מה שמשאיר את הקבוצה כמעט ללא שחקני חוד.

"זו הייתה רק פגישה ראשונה", אמר קורנפיין אחרי שיצא מהפגישה, "הראינו לבקרה מה עשינו ומה בכוונתנו לעשות. הכיוון הוא חיובי. 80 אחוז מהעבודה נעשתה. בוודאות בית"ר ירושלים תשחק בעונה הבאה בליגת העל. פתרנו לפני שנה ושנתיים דברים גדולים יותר. התקציב יעמוד על כ-23 מיליון שקל.

"כרגע אני לא יכול לומר מי יעבור ומי לא יעבור. כשנשלים את ההשלמות נשלח את הדברים לבקרה. אגיע לפה לעבור איתם על שאר הדברים. לבית"ר יהיה תקציב גבוה וישחקו בה שחקנים טובים. נשחק בליגת העל".

על נסיגת דן אדלר ואדם לוין מהסיכום לרכישת הקבוצה, אמר היו"ר: "חשבנו שהחתימה היא סוף פסוק אבל אי אפשר להתעלם מהעבודה שהם אנשים מכובדים ומעורבים בארה"ב. זה היה הסכם מחייב, אבל מסתבר שאף פעם לא סוף פסוק. עורך הדין של ארקדי גאידמק מתעסק משפטית מולם וסביר להניח שזה יגיע לערכאות".

קפטן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, התראיין היום ל"רדיו ירושלים" והתייחס למצבה הנוכחי של הקבוצה. על פרשת דן אדלר ואדם לוין אמר ברוכיאן: "כשהם הגיעו ראינו את האור והיתה שמחה גדולה, אבל ברגע שהבנו שהם לא עונים לטלפונים ויורדים מהעסקה, זה היה היום המדכא ביותר בקריירה שלי. כל השחקנים היו עם הראש באדמה, שום דבר באימון לא הצליח, לקח לנו שלושה ימים להתאושש מזה וגם במשחק נגד אשדוד בחדר ההלבשה עוד ניסינו להרים את הראשים של השחקנים. זה קשה מאוד עם כל המכות האלה, זו אחת העונות הקשות שהיו לבית"ר אי פעם".

על המרקם הקבוצתי בבית"ר ירושלים הנוכחית אמר ברוכיאן: "אני יכול לתת את העונה של החיים שלי אבל השאלה אם זה יספיק לבית"ר. קשה מאוד להגיע רחוק עם הסגל הקיים, אי הודאות וכל הבעיות. ההרכב שהיה באשדוד הוא טוב. במידה ותומר בן יוסף ומושיקו מישאלוב יישארו, אז המצב שלנו יהיה הרבה יותר טוב. מעבר לזה, חסרים לנו שלושה-ארבעה שחקנים בספסל בעלי יכולת לשחק בהרכב, כי הספסל שלנו מורכב משחקני נוער. יחד עם זאת, אני עדיין מאמין שאנחנו יכולים לעשות עונה יפה כי אני הרבה זמן לא זוכר קבוצה כל כך שמחה עם התלהבות ורצון להצליח כמו בקיץ הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully