וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "מחזק את המוחים, שימשיכו ככה"

גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל דורש צדק חברתי. פרננדז שחזר איתו מהגרלת מוקדמות המונדיאל: "חושב רק על היורו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ומאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, שבו היום (שני) מריו דה ז'נרו, ברזיל, שם שהו לצורך הגרלת מוקדמות מונדיאל 2014, שכזכור סידרה לישראל את היריבות פורטוגל, רוסיה, צפון אירלנד, אזרבייג'אן ולוקסמבורג.

לוזון אמר בנמל התעופה בן גוריון: "זו הגרלה פחות טובה על הנייר מאשר שתי ההגרלות הקודמות. רוסיה ופרטוגל יותר קשות משוויץ ויוון, אבל הכל אפשרי. אם היינו מוגרלים לבית האחרון עם ספרד וצרפת, לא היה לנו סיכוי. יהיה שמח במשחק נגד פטרוגל, עם כריסטיאנו רונאלדו שיש לו הרבה מעריצים בישראל. אבל אחרי שדיברנו על ההגרלה הדבר החשוב הוא משחק הבית נגד יוון במוקדמות היורו. זו המטרה הקרובה והכי חשובה".

לוזון גם התעקש להתייחס למחאת הדיור: "אני תומך בידיעה הזו אישית. זו הפעם הראשונה שבמקום לקטר אחד עם השני, אנשים יוצאים לרחובות ואומרים את מה שצריך. אני מחזק אותם, שימשיכו. הניצחון בדרך". כזכור, בשבוע שעבר ביקר לוזון במתחם המחאה ברחוב רוטשילד וייעץ למפגינים.

פרננדז הוסיף על דברי היו"ר: "מה שמעניין אותי זה משחק הידידות נגד חוף השנהב ואחר כך המשחקים במוקדמות היורו נגד יוון וקרואטיה. יהיה מספיק זמן לחשוב אחר כך על מוקדמות המונדיאל. כריסטיאנו רונאלדו לא מעניין אותי כרגע".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully