וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון: "אסור לשפוט שחקן אחרי משחק אחד"

קשר הפועל תל אביב יצא להגנתו של אפולה אדל שגילה יכולת חלשה והורחק בדרבי גביע הטוטו. איגייבור צפוי לחתום ל-4 שנים

הפועל תל אביב יצאה מהדרבי אמש (שני) גביע הטוטו עם סיבות לאופטימיות בעקבות החזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 בסיום, אבל משחק ההגנה של הקבוצה השאיר הרבה מקום לדאגה, הרבה בגלל השוער החדש אפולה אדל. "אם זה מה שנקבל ממנו העונה, המצב מאוד מדאיג", אמר היום אחד השחקנים. "שוער זה השחקן הכי חשוב על המגרש והוא חייב להשתפר במשחקים הקרובים".

מי שיצא להגנתו של השוער אתמול היה יוסי שבחון, שביקש לשמור על פרופורציות: "אני לא יודע אם שני הגולים היו באשמתו, אבל בטח שלא צריך לשפוט שוער או שחקן על פי משחק אחד. אי אפשר להשוות בין שחקנים שהיו פה לשחקנים אחרים. וינסנט אניימה היה פה ארבע שנים וברור שהוא אחד הזרים שיזכרו לתמיד, אבל צריך לתת לאדל את הזמן שלו. ככל שיעבור הזמן הקבוצה תיראה טוב".

שבחון הוסיף: "גילנו אופי מדהים ובסך הכל יצאנו מרוצים. לא מתאים לנו לספוג שני שערים מהירים ואני מקווה שזה היה משהו חד פעמי. חוץ מזה היו הרבה דברים חיוביים - שחקנים רצו ונלחמו וב-25 הדקות האחרונות שיחקנו ב-10 שחקנים ועמדנו טוב על המגרש".

מי שקיבלו מחמאות על משחקם אתמול היה החלוץ מהראן לאלה, ששוב הבקיע בדרבי, הרכש החדש מחמוד עבאס שהציג משחק הקרבה במרכז המגרש וכמובן שי אבוטבול, ששינה את המשחק עם הכניסה שלו למגרש.

עסקת איגייבור תופסת תאוצה

להפועל תל אביב נותרו מספר משימות חשובות לימים הקרובים. בקבוצה ממתינים להתפתחות בעניין קשר לילסטרום, נוסא איגייבור והיום אמור נשיא המועדון הנורבגי תשובה על הצעת האדומים - כ-800 אלף יורו. בהפועל אופטימיים למרות הידיעה שרוזנבורג הציעה על השחקן כ-900 אלף יורו ונדחתה , אולם ההצעה הזו נדחתה על ידי השחקן עצמו, שלא רצה לעבור ליריבה. בשעות אלה מתקיימים מגעים על מעברו של השחקן ואם הניגרי יקבל אור ירוק מהנורבגים, הוא יחתום על חוזה לארבע שנים.

בנוגע לאיאד חוטבא – למרות שהעברתו של מגן הפועל פתח תקוה כבר סוכמה, עדיין קיימת התבלטות אצל מחזיקת הגביע האם להחתימו בקבוצה ורק בימים הקרובים לאחר שיבחנו מועמדים נוספים, יחליטו בהפועל האם לסכם עמו על חוזה בקבוצה.

המשימה השנייה היא כמובן לחזור ממשחק הגומלין נגד פ.צ ואדוז במוקדמות הליגה האירופית עם כרטיס לשלב הבא. האדומים סוחבים איתם יתרון של 0:4 ולא אמורים להיתקל בקשיים. המאמן דרור קשטן צפוי לחזור להרכב שפתח ביום חמישי שהמשמעות היא שטוטו תמוז, שי אבוטבול, וואליד באדיר ודדי בן דיין ישובו להרכב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully