וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "נוכל להפתיע גם את השבדים"

שוער בני יהודה אופטימי לפני ההמראה לגומלין מול הלסינגבורג. אבוקסיס: "ננסה לתקוף כדי לכבוש, אי אפשר להתגונן 90 דקות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני יהודה קיימה הבוקר (שני) אימון בשכונת התקווה לקראת ההמראה היום בצהריים לשבדיה למשחק הגומלין מול הלסינגבורג בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הזהובים, שניצחו 0:1 במשחק הראשון, ינחתו בקופנהאגן ומשם ייסעו להלסינגבורג לקראת המשחק.

האימון היום נערך בסגל מלא, למעט הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס שסובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי והסתפק באימון קל.

"עשינו אימון טוב", אמר יוסי אבוקסיס. "יש לנו עוד שני אימונים בשבדיה וזה חשוב מאוד גם כדי לתרגל את המשחק שלנו וגם כדי להתרגל למזג האוויר. אני מקווה מאוד שבני יהודה תהיה בשלב הבא, אנחנו נוסעים עם בטחון ועם הרגשה טובה. השחקנים מאמינים בעצמם ואני מאמין בהם, נבוא לשחק את המשחק שלנו ונקווה לחזור שמחים".

"אני מאמין שהשבדים יבואו הרבה יותר התקפיים", הוסיף המאמן. "כשראיתי אותם במשחק ביתי בליגה ראיתי שזו קבוצה שתוקפת עם הרבה מאוד שחקנים. אחד המגינים תמיד מצטרף ותמיד יש 4-5 שחקני התקפה ברחבת היריב. הם באים בפיגור אז כמובן שהם יילכו הרבה יותר קדימה ואנחנו נצטרך לשחק בשכל".

על שיטת המשחק של הזהובים אמר אבוקסיס: "נצטרך לנסות ולכבוש שער כי אי אפשר להתגונן 90 דקות. אם נבוא במחשבה לשחק את המשחק שלנו נוכל לנצל את העובדה שהיריב תוקף. בשביל זה יש לנו שחקנים עם ניסיון, שיצטרכו לקחת את המשחק הזה עליהם. אמרתי לשחקנים שבאירופה לא מגיעים להרבה מצבים, וצריך לנצל 2-3 הזדמנויות. לשמחתי במשחק הבית הגענו להרבה מאוד מצבים, אבל בחוץ זה לא יקרה שוב".

השוער דלה איינוגבה ערוך למשחק שונה בתכלית מהמשחק הראשון ואמר: "המשחק בשבדיה יהיה בוודאות קשה יותר מהמשחק שהיה כאן בארץ. שיחקנו נגדם, ואנחנו יודעים שעכשיו זה יהיה אחרת. כולם כאן מוכנים ומרוכזים ואנחנו יודעים מה המטרה שלנו. הדבר הכי חשוב עבורנו הוא להעפיל לשלב הבא, לא משנה אם דרך ניצחון או תיקו. הכי חשוב שהראש יהיה מכוון לעלות לשלב הבא".

"לפני שנתיים שיחקנו נגד פ.ס.ו איינדהובן", הוסיף איינוגבה. "אז כולם חשבו שנקבל 3-4 שערים ובסוף עמדנו כשווים להם. זה הכדורגל. אני מאמין שנוכל להפתיע גם את השבדים. המטרה של כולם כאן היא להגיע לשלב הבתים. בפעם הקודמת היינו מאוד קרובים לזה, אני מאמין שהשנה נוכל לעשות את זה".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully