וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: הנבחרת האולימפית טיילה לניצחון

31.7.2011 / 18:37

שחקניו של רוני בוסאני פתחו את ליגת הקיץ עם ניצחון 64:100 על קבוצת דאבל לוטו. שולדנברנד הצטיין בניצחון קבוצת פיס

משחקי ליגת הקיץ של מנהלת ליגת העל נפתחו היום (ראשון) בבית מכבי בראשון לציון, אל מול קהל אוהדים, מאמנים ושחקני הכדורסל הישראלי. במשחק הראשון במסגרת הליגה גברה קבוצת פיס של רובי בלינקו על קבוצת מספר חזק של ליאור רוזן 74:80 לאחר שהוליכה לאורך רוב שלבי המשחק בפער דו ספרתי ורק בדקות הסיום רשמו שחקניו של רוזן קאמבק מסוים.

מי שהצטיין בשורות קבוצת פיס הוא יונתן שולדנברנד שרשם 23 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, ואף נבחר למצטיין של היום, כשדן בנק הוסיף 12 נקודות ועידו קוז'יקרו הותיק רשם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים. בשורות קבוצת מספר חזק היה זה דרור דוידי שהפציץ 21 נקודות, כשמוטי מוסקוביץ' מוסיף 13 משלו עם 11 ריבאונדים.

במשחק השני, שמשך יותר קהל, ניצחה הנבחרת האולימפית של רוני בוסאני העושה את ההכנות בימים אלה לקראת האוניברסיאדה, 64:100 את קבוצת דאבל לוטו של מתן חרוש. הנבחרת האולימפית שלטה לאורך כל המשחק ללא כל בעיה ונראית טוב מאוד לקראת פתיחת המשחקים שייערכו באמצע חודש אוגוסט בסין.

בשורות הנבחרת האולימפית בלט עמית שמחון עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, שון דניאל הוסיף 17 נקודות משלו, ובן רייס תרם 13 נקודות. בשורות דאבל לוטו הצטיין אייל אנגל עם 12 נקודות, כשצפריר וולפר וינעם אירם קולעים 9 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully