וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* העולה החדשה ללה-ליגה, גרנאדה, החתימה את הקשר הצרפתי יוהאן מולו, שסיים את חוזהו במונאקו. השחקן בן ה-22 שיחק בעונה החולפת כמושאל בקון.

* מנצ'סטר סיטי השאילה לניימיכן ההולנדית את הקשר בן ה-20 אבדיסלאם איברהים. הנורבגי יליד סומליה הושאל בעונה שעברה לסקנת'ורפ יונייטד.

* מילאן צירפה רשמית את המגן/קשר בן ה-16, כריסטיאן תמאש ההונגרי. הוא הצטרף למחלקת הנוער של הרוסונרי.

* אנטוניו ולנסיה חתם על חוזה חדש לארבע שנים במנצ'סטר יונייטד. "אני מאושר להישאר כאן, מהיום הראשון שלי בקרינגטון הייתי שמח".

* אז'קסיו שעלתה לליגה הראשונה בצרפת החתימה שני שחקנים חדשים: החלוץ הברזילאי אילן והקשר דמיאן טיברי. אילן ששיחק בעבר בסנט אטיין, הגיע בהעברה חופשית אחרי ששוחרר לפני מספר חודשים מאינטרנסיונאל. טיברי נרכש מסדאן תמורת כ-200 אלף יורו.

* קון החתימה את הקשר הצרפתי-מרוקאי פייסל פאג'ר, שהיה אחד מהשחקנים הבולטים בליגה השלישית בצרפת בעונה שעברה במדי פרג'וס.

שמועות

* ווסלי סניידר לא פסל את האפשרות שהעברתו למנצ'סטר יונייטד תצא בסופו של דבר אל הפועל, למרות הפערים בין הצדדים בנוגע לשכרו ואמר: "תמיד יש סיכוי שמשהו יקרה".

* נשיא ברצלונה סנדרו רוסל טוען: "ססק פברגאס הוא המטרה העיקרית והאחרונה שלנו הקיץ", אך מצפה שהשחקן יוריד קצת מדרישות השכר שלו כדי לאפשר לעסקה להתממש.

* רומא עדיין מחפשת חלוץ במקומו של מירקו ווצ'יניץ' שנמצא בדרכו החוצה, ואחד השמות החמים באולימפיקו בימים האחרונים הוא מרואן שמאק, שלא מקבל קרדיט רב בארסנל.

* מירקו ווצ'יניץ' נחת בטוריניו, ויעבור היום במשרדי יובנטוס בדיקות רפואיות אחרי שנרכש על ידי הקבוצה ב-15 מיליון יורו.

* יובנטוס רוצה לצרף את אלכס, בלמה הברזילאי של צ'לסי. גם זניט ובאיירן מינכן הוזכרו כמועמדות לצרף את השחקן.

* בארגנטינה מדווחים שסוכנו של פרננדו גאגו מנהל מגעים מתקדמים עם בוקה ג'וניורס בנוגע להשאלתו של קשר ריאל מדריד בחזרה לקבוצתו לשעבר.

* בורסהספור סיכמה עם סביליה על רכישתו של רומאריק, הקשר מחוף השנהב ששיחק בקבוצה האנדלוסית בשלוש השנים האחרונות, תמורת 2 מיליון יורו.

* קווין בונד, עוזר מאמן טוטנהאם: "אנחנו לא רוצים לאבד את לוקה מודריץ', אבל לכל אחד יש מחיר. אם מישהו יבוא עם סכום שיסחרר אותנו, לא תהיה לנו ברירה".

* ווסטהאם תנסה לנצל את מעמדו הלא יציב של ג'ו קול בווסטהאם על מנת להחזיר את הקשר הדועך לקבוצת נעוריו.

* בולטון, שגילתה שקשרה לי צ'ונג יונג ייעדר לתקופה ממושכת, מתכננת להגיש למנצ'סטר סיטי הצעה שאפתנית לרכישתו של שון רייט פיליפס.

* במידה ותאבד את הבלם פיל ג'אגיילקה לארסנל, אברטון צפויה לפנות לכריס סמבה מבלקבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully