וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר סטנפורד, עלתה 90 שלבים

האמריקאית ניצחה את מריון ברטולי 5:7, 1:6, וזכתה בתואר ראשון אחרי שנה. גולביס הפתיע את פיש בגמר בלוס אנג'לס

סרינה וויליאמס יכולה לחגוג: הטניסאית האמריקאית זכתה בתואר הראשון שלה אחרי שחזרה לשחק טניס. וויליאמס, שדורגה 169 בעולם בתחילת הטורניר, ניצחה אתמול (ראשון) בגמר טורניר בנק אוף דה ווסט קלאסיק שבסטנפורד את מריון ברטולי בתוצאה 5:7, 1:6.

וויליאמס, שזכתה ב-13 תארי גרנד סלאם בקריירה שלה, התגברה על שתי שבירות במערכה הראשונה לפני שניצחה אותה, ואילו בשנייה עלתה ל-0:5 ולא הסתכלה אחורה. הניצחון היה שיחזור של המשחק בין השתיים בסיבוב הרביעי בטורניר ווימבלדון השנה, בו ניצחה ברטולי את וויליאמס.

עבור האמריקאית זה רק טורניר שלישי מאז החלה בקאמבק, אבל האלופה הגדולה שוב הארתה את הפונציאל שלה. ברבע הגמר גברה סרינה על מריה שראפובה, ובחצי הגמר הביסה את סבין ליזיקי הגרמנייה 1:6, 2:6. כזכור, וויליאמס החמיצה כמעט שנה של פעילות במגרשים, עקב שני ניתוחים שבוצעו ברגליה, ובעיות של קריש דם בריאות. התואר האחרון אותו לקחה וויליאמס, היה בווימבלדון בשנה שעברה. עם יכולת כזו, היא בהחלט יכולה לפנטז על זכייה באליפות ארצות הברית הפתוחה, שתיפתח בסוף אוגוסט.

"אני מרגישה כאילו כבר שנים לא זכיתי בטורניר", אמרה סרינה, שעלתה למאזן 14:38 במשחקי גמר במהלך הקריירה, "אני לוקחת כל משחק ברצינות, עכשיו אפילו יותר מבעבר. אני לא אוהבת לשחק על הדשא, אבל מאוד אוהבת את המגרשים הקשים, כך שהסבב בארה"ב הוא זמן מצוין עבורי לשחק טוב".

ומה לגבי הדירוג? סרינה, שלפני הטורניר דורגה במקום ה-169, עלתה למקום ה-79 אחרי שקפצה 90 שלבים בדירוג. "לא אהבתי שלדירוג שלי היו שלוש ספרות, עכשיו אני רוצה לחזור לספרה אחת", אמרה סרינה, "הדרך שבה הקהל קיבל אותי ריגשה אותי מאוד. אני גאה שאוהדים כאלו באים לתמוך בי".

* ארנסט גולביס זכה בטורניר לוס אנג'לס אחרי ניצחון דרמטי 7:5, 4:6, 4:6 על מארדי פיש. הלטבי המוכשר כמעט הצליח לשמוט יתרון 2:5 במערכה השלישית אך שרד בסופו של דבר וחגג תואר ATP שני בקריירה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully