וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: גיא ברנע ישא את הדגל בטקס הפתיחה

64 ספורטאים ייצגו את ישראל במשחקים בסין, השחיין קיבל את הכבוד. דניאל פרנקל מקווה להשיג את הכרטיס ללונדון

השחיין גיא ברנע שסיים היום (ראשון) במקום השישי באליפות העולם ב-50 מ' גב, יהיה נושא הדגל של משלחת ישראל בטקס הפתיחה של משחקי האוניברסיאדה ה-26, שיתקיימו בשנז'ן, סין, ב-12 באוגוסט, כך בישר היום ראש המשלחת הישראלית למשחקים, ויקו חדד במסיבת עיתונאים שנערכה היום בתל אביב.

64 ספורטאים ייצגו את ישראל והמשלחת כוללת את הנבחרת האולימפית בכדורסל בהדרכתו של רוני בוסאני, את נבחרת ישראל בכדורעף בהדרכתו של זוהר בר נצר, את הסייפים מאור חטואל, עידו הרפה ואיריס שכטמן, השחיינים: גיא ברנע, נמרוד שפירא בר אור, אלון מנדל, נמרוד חייט, איתי צ'מה, קרן זיבנר, מרדית בודנר ואמרי גניאל. יעקב טומרקין, שהשיג את הקריטריון ללונדון באליפות העולם החליט לוותר ולא לצאת למשחקים. המשלחת כוללת גם את נבחרת האתלטיקה הקלה עם דניאל פרנקל, דימה קרויטר, רותם גולן ויבגני אלוחובסקי.

המשחקים יהוו הזדמנות נוספת לספורטאים במקצועות האישיים להשיג קריטריון אולימפי למשחקים בלונדון. אחת כזו היא הקופצת לגובה פרנקל שהפער בינה לבין הקריטריון עומד על ס"מ בודד אחד: "אני פחות חושבת על הס"מ החסר, בכלל אני באה לעשות את המקסימום האולימפי ולא על המינימום. אני עדיין לא יודעת מי יהיו היריבות שלי, אבל אני מצפה שיהיו שם יריבות ברמה גבוהה כמו שתמיד יש במשחקים האלה".

רוני בוסאני, מאמן הנבחרת האולימפית בכדורסל ואילן קובלסקי, חבר הנהלת איגוד הכדורסל והנהלת אס"א, דיברו על הסיכויים של נבחרת הכדורסל לחזור על ההישג מלפני שנתיים, מקום רביעי במשחקים. קובלסקי: "השנה זה יהיה קשה יותר שכן הוא גדל ל-24 קבוצות, המטרה היא להשתלב במקומות 1 עד 12, כדי להבטיח לעצמנו מקום אוטומטי באוניברסיאדה הבאה".

בוסאני הוסיף: "אנחנו מתכוננים כבר כחודש וחצי למשחקים. הנבחרת שלנו מורכבת משחקנים צעירים חלקם מהליגה השנייה. עמוד השדרה של הנבחרת כולל את שון דניאל, תמיר אריאלי, שלומי הרוש, בן רייס והמתאזרח ג'ראלד מיילס. היריבות שלנו הן הונגריה, פינלנד, מקסיקו וארה"ב, כאשר שתי הראשונות עולות לשלב הבא".

לצד נבחרת הכדורסל תופיע באוניברסיאדה גם נבחרת הכדורעף, שחוזרת למשחקים אחרי היעדרות ארוכה. בר נצר כבר מחכה למשחקים: "אנחנו התחלנו להתאמן לפני שלושה חודשים בדומה לנבחרת הנשים כל יום במשך ארבע שעות. המטרה שלנו היא מוקדמות אליפות אירופה בשנה הבאה ומשחקי האוניברסיאדה יהיו המשימה הראשונה שבה נשתתף ונראה מה היכולות שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully