וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה לנדיה פטרובה בגמר טורניר 'סיטי אופן'

הישראלית שנמצאת בכושר טוב חיפשה תואר ראשון מאז 2009, אך נכנעה לרוסייה אותה לא ניצחה מעולם 7:5, 6:2 בוושינגטון

ערב מאכזב מאוד לשחר פאר. הטניסאית הישראלית קיבלה הערב (ראשון) הזדמנות פז לשבור את בצורת התארים ממנו היא סובלת מאז שנת 2009, כשהגיעה אל גמר טורניר ה'סיטי אופן' בוושינגטון, אך שם היא פגשה את נדיה פטרובה, אותה פטרובה עליה לא הצליחה פאר לגבור מעולם. גם הפעם היתה ידה של הרוסייה על העליונה, כשניצחה 5:7, 2:6, ושברה בעצמה בצורת כשזכתה בתואר ראשון מאוז טורניר קוובק סיטי ב-2008.

פאר פתחה טוב ושברה את הגשות הרוסייה כבר במשחקון הראשון כדי לעלות ליתרון 0:2, אבל פטרובה לא נבהלה, שברה בעצמה, ולקחה שלושה משחקונים רצופים כדי לבצע מהפך ולעלות ל-2:3. פטרובה המשיכה להריץ את הישראלית מצד אל צד והקשתה עליה להיכנס לעניינים. במצב של 5:6 לזכות הרוסייה איבדה פאר נקודות יקרות בשגיאות בלתי מחוייבות, ואיפשרה לפטרובה לנצח את המערכה הראשונה 5:7.

בדיוק כמו במערכה הראשונה, גם הפעם פתחה פאר עם שבירה ושני משחקונים לזכותה, אבל בדיוק כמו במערכה הראשונה, גם הפעם הרוסייה הגיבה בלחימה נהדרת. פאר הרבתה לבצע שגיאות, פטרובה לא עצרה, והישראלית נראתה תשושה בעוד יריבתה טסה לניצחון 2:6 במערכה השניה, וחגגה תואר מתוק במיוחד, אחרי 3 שנים של המתנה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully