וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל חיפה: "שביט אלימלך מתנהג כמו ילד"

עוזר מאמן הפועל חיפה שוב החרים את אימון הקבוצה. ג'ואל דמאיו עבר בבקרת התקציבים וצפוי לפתוח בהרכב (17:30)

עוזר מאמן הפועל חיפה, שביט אלימלך, לא הגיע גם היום (ראשון) לאימון הקבוצה וכרגע נראה שאין פתרון באופק בעניין המחלוקת הכספית בינו לבין הבעלים יואב כץ, זאת כל עוד אלימלך לא מגיע לאימונים. כזכור, אתמול עוזר המאמן לא הגיע לאימון בגלל שטען לפערים כספיים בינו לבין כץ, דבר שהצליח לעורר את זעמם של מספר אנשים במועדון שטענו כי שוער העבר לא יכול להתנהג כמו שחקן בקבוצה אם הוא רוצה להיות מאמן.

היום, כאמור, אלימלך שוב החרים את האימון ונראה כי כץ כבר לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום. כץ אמר היום: "שביט לא יקבל פרס נובל על ההתנהגות הזו. הוא מתנהג כמו ילד מפונק ולא ככה אמור להתנהג מנהיג". אלימלך עצמו בחר שלא להגיב לדברים ובכל מקרה נראה כרגע, שמבחינת הפועל חיפה עוזר המאמן בדרך החוצה, אלא אם כן יפנה לכץ וינסה ללבן את הדברים.

עוד בעניין החרמות, מחר חיפה תפגוש את בני סכנין במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו ובקבוצה ממתינים להחלטת חנן ממן, שבשבוע שעבר איים שלא יגיע למשחק. עם זאת, השחקן הצעיר הבין שצעד כזה יגרום לתגובה חריפה מצד הנהלת הקבוצה, והוא צפוי לעלות ולשחק.

מעבר לכך, רן קדוש יערוך הופעת בכורה בהרכב הקבוצה וכמוהו גם שי רביבו. משה ביטון שסובל מסדק בגבו, ייעדר ועלול להחמיץ גם את פתיחת הליגה. אושרי רואש ורן אבוקרט שעדיין לא חתמו על חוזים, לא ייכללו בסגל כי עדיין לא עברו בבקרה התקציבית. עד שהשניים לא יחתמו על חוזים חדשים בקבוצה לא יתאפשר להם לשחק.

הרכב משוער: רן קדוש, מועין חלאיילה, גולן חרמון, אור לגרסי, אייל טרטצקי, רועי שוקרני, שי רביבו, ערן לוי, חנן ממן, אמיר אבוניל, אלון בוזורגי.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

אריק גאוו לא ישחק בהרכב סכנין

סכנין סיימה את ההכנות שלה למשחק, ומי שיחסר מחר בחוד זה אריק גאוו, שלא עבר בבקרת התקציבים. פיטר אמבמבה ואוהד קדוסי ומהראן ראדי, יערכו את הופעת הבכורה שלהם במועדון.

מועמד נוסף לקבוצה הוא אורי שטרית, מגן מכבי תל אביב ששיחק בעונה שעברה בקרית שמונה. סכנין מנהלת מו"מ עם המגן ומקווה שבימים הקרובים יגושרו עימו הפערים הכספיים. אם מכבי תל אביב תדרוש על השחקן דמי השאלה, אותם סכנין לא יכולה לשלם, תרד העסקה מסדר היום.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, פיטר אמבמבה, עלא אבו סאלח, באסם גנאים, חאלד חליילה, מהראן ראדי, ג'ואל דמאיו, חאמד גנאים, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully