וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט: "כלום לא בא לי בקלות, מקווה ששוב אוכיח את עצמי"

31.7.2011 / 13:14

הרכז התייחס לתחרות על עמדות הגארד בפתיחת שבוע האימונים השני של הנבחרת: "אני מאמין ברוח של הנבחרת"

נבחרת ישראל פתחה הבוקר (ראשון) את שבוע האימונים השני לקראת אליפות אירופה בליטא, באימון בהדר יוסף. מהאימון נעדרו הקפטן טל בורשטיין והסנטר רוברט רותבארט, שניהם מסיבות אישיות. הנבחרת תצא ביום חמישי לטורניר בקפריסין בו תשחק מול נבחרות בולגריה, יוון ופולין, ולאחר מכן תשוב לישראל לשבוע אימונים נוסף. בנבחרת עוקבים אחרי משחקי האימון של הנבחרות האחרות שמשחקות עם ישראל בבית, והסקאוט שי סגלוביץ' ימריא בקרוב לצפות במשחקים של היריבות.

"היה לנו אימון מצוין ביום שישי עם קצב טוב ואנחנו מתחילים לראות שילובים בין שחקנים", אמר מאמן הנבחרת אריק שיבק בתום האימון, "האימון הבוקר הוקדש בתחילתו לכושר גופני ומשקולות, ובחלק השני לחזרה על מה שעשינו בשבוע שעבר כדי שבערב נוכל להתחיל עם דברים חדשים. בשלב הזה אין לנו גארד אחד או שניים מוביל, אנחנו נוסעים לקפריסין כדי לשלב סגל והיררכיה, ואני רוצה לקוות שנחזור מקפריסין קבוצה יותר מגובשת עם היררכיה יותר ברורה".

על יריבות הנבחרת הוסיף שיבק: "אנחנו מבינים שהיריבות שלנו משחקות ומתכוננות וכולם לוקחים את העסק מאוד ברצינות. הסרבים כבר רצים שבועיים בהרים בסגנון ההכנה שלהם, ואנחנו יודעים שהנבחרות שמשחקות מולנו הן טובות. אנחנו עובדים קשה, לא נפתח בטורניר קל כמו תמיד, אלא קפצנו למים עמוקים בהתחלה, באמצע יהיו משחקים קצת יותר קלים כדי להכניס ביטחון והמשחקים האחרונים יהיו ברמה הכי גבוהה".

מורן רוט, שפותח קמפיין חמישי במדי הנבחרת: "אנחנו עובדים קשה ומתכוננים קשה, יש תחרות קשה ונבחרת מצויינת. כל תחרות זה תחרות טובה, אני אוהב להתחרות, שום דבר אף פעם לא בא לי בקלות, נקווה שגם היום אני מוכיח את עצמי. ברור שבשנה שעברה הנבחרת הייתה הצלחה גדולה, יש לנו נבחרת עם שחקני יורוליג ו-NBA, אמנם יש לנו הגרלה קשה, אבל אני מאמין בנבחרת והרוח הישראלית מייחדת אותו ואני מקווה שעם הרוח הזה נצליח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully