וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיק אדבוקאט על הבית הישראלי: "כולם יכולים לנצח"

ברוסיה ופורטוגל ניסו להסתיר את שביעות הרצון מהגרלת מוקדמות המונדיאל. פאולו בנטו: "ישראל יכולה להיות מסוכנת"

ברוסיה ובפורטוגל לא התלוננו יותר מדי על הגרלת מוקדמות מונדיאל 2014 שסידרה להם מפגשים עם ישראל, צפון אירלנד, אזרבייג'אן ולוקסמבורג, אבל עדיין לא יצאו בהצהרות על עלייה בטוחה לטורניר בברזיל.

הדעה הרווחת בפורטוגל היא שהנבחרת קיבלה בית קל יחסית ושהמאבק היחיד יהיה על המקום הראשון, אבל המאמן פאולו בנטו הזהיר: "אין יותר נבחרות חלשות בכדורגל. לפורטוגל כבר היו בעבר בתים שנראו חלשים בהתחלה, אבל נמשכו עם הרבה קשיים. ישראל נלחמת עם קרואטיה ויוון על העפלה ליורו 2012 ולנבחרות כאלו מגיע כבוד. אנחנו לא פייבוריטים לזכות בבית כי רוסיה היא נבחרת עם הרבה כשרון וישראל הראתה שהיא מסוגלת להוות סכנה לכל נבחרת גדולה".

מאמן רוסיה, דיק אדבוקאט, השמיע דברים ברוח דומה: "כמובן שפורטוגל ואנחנו פייבוריטים, אבל כולם יכולים לנצח את כולם. ישראל וצפון אירלנד מסוגלות להפתיע. אני לא יכול להגיד אם אני מרוצה או לא מרוצה, קודם אנחנו רוצים להבטיח את העלייה ליורו 2012".

בצפון אירלנד חולמים על הופעה ראשונה במונדיאל מאז 1986, אבל יודעים שהמשימה תהיה קשה מאוד. "הבית נראה קשה, אבל יכול היה להיות גרוע יותר", אמר המאמן הלאומי נייג'ל וורת'ינגטון, "רוסיה היא נבחרת פנטסטית בשנים האחרונות, ישראל היא אגוז קשה לפיצוח וכמובן שאנחנו מכירים את הכוכבים שיש לפורטוגל. אנחנו מתייחסים למשחקים נגד אזרבייג'אן ולוקסמבורג כאל כאלו בהם אנחנו חייבים להשיג את כל הנקודות ומעבר לכך ננסה לעשות את המקסימום נגד שלוש היריבות האחרות".

אבי לוזון על ההגרלה: "היה יכול להיות גרוע יותר"

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully