וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: מנצ'סטר יונייטד גברה 1:2 על ברצלונה

82 אלף צופים בוושינגטון ראו את מייקל אואן כובש את שער הניצחון ליונייטד (76), שהשלימה נקמה קטנה אחרי הצ'מפיונס

רויטרס

וידאו: רויטרס. עריכה: יאיר דניאל

מנצ'סטר יונייטד גברה הלילה (בין שבת לראשון) על ברצלונה במשחק ידידות 1:2, והשלימה נקמה קטנה על אלופת אירופה, שגברה עליה לפני מספר חודשים בגמר ליגת האלופות (1:3).

הפעם, במשחק הידידות שנערך בארצות הברית, לעיני 81,807 צופים באיצטדיון הגדוש בוושינגטון, השדים האדומים הצליחו לנצח, אך ספק אם זה מנחם את שחקניהם.

בארסה שלטה גם הפעם במשחק, אבל נאני הצליח לגנוב שער והעניק ליונייטד יתרון 0:1 בדקה ה-22, אחרי בישול של דני וולבק שגבר על מלכודת הנבדל. טיאגו השווה בבעיטה נפלאה לחיבורים מ-20 מטר, וקבע 1:1 פשוט מצוין.

בדקה ה-76 מייקל אואן כבש את שער הניצחון ליונייטד, אחרי איבוד כדור במרכז המגרש ומתפרצת מהירה, כשהחלוץ מספק סיומת מצוינת מול השער אחרי בישול של טום קלברלי. לעומת זאת, בזמן הפציעות, אואן סיפק החמצה גדולה, אך יונייטד עדיין השלימה את הניצחון. יש לציין כי בארסה שיחקה בלי צ'אבי ובלי ליאונל מסי, ועדיין ללא הרכש החדש אלכסיס סאנצ'ס.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל (פאביו, 17), נמניה וידיץ' (פיל ג'ונס, 76), פטריס אברה (כריס סמולינג, 46), נאני, טום קלברלי, אנדרסון (ריאן גיגס, 46), אשלי יאנג (גבריאל אוברטן, 62), ווין רוני (מייקל אואן, 46), דני וולבק (מאמה ביראם דיוף, 73).

ברצלונה: ויקטור ואלדס, ג'ונתן דוס סנטוס (מארק מוניאסה, 62), סרחיו בוסקטס, אדנראו פונטאס (לוזאנו, 73), אריק אבידל (באליו, 73), סיידו קייטה, איברהים אפלאי (קואנקה, 42), טיאגו, אנדרס אינייסטה, פדרו (חאבייר אספינוסה, 86), דויד וייה (קרמונה, 62).


צפו בתקציר הניצחון של יונייטד על ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully