וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לגמר בוושינגטון: "היה ניצחון גדול"

הטניסאית הישראלית הבכירה חזרה מפיגור כדי לנצח את טמירה פאשק האוסטרית 6:3, 6:7, 4:6. בגמר מחכה לה פטרובה (32)

הריצה של שחר פאר נמשכה גם הלילה (בין שבת לראשון) עם ניצחונה הרביעי ברציפות של הטניסאית הישראלית הבכירה, שעלתה לגמר טורניר ה"סיטי אופן" בוושינגטון (על סך פרסים של 220 אלף דולר). פאר (24 בעולם) הצליחה לחזור מפיגור של 6:3, 5:4 כדי לנצח בחצי הגמר את טמירה פאשק האוסטרית (42 בעולם) 6:3, 6:7, 4:6.

פאר, שמחפשת תואר שישי בקריירה בסבב המקצועני, תתמודד הערב במשחק הגמר (20:00 בערב שעון ישראל) נגד נדיה פטרובה הרוסיה (32 בעולם) שגברה על אירינה פאלקוני האמריקאית (102 בעולם) 6:1, 1:6, 3:6. המאזן בין פאר לפטרובה לאורך השנים הוא 0:5 לטובהת הרוסייה בת ה-32, אבל השתיים לא נפגשו בשנתיים האחרונות. פאר לא זכתה בתואר מאז טשקנט ב-2009, בעוד פטרובה לא עשתה את זה מאז קוובק סיטי ב-2008.

במהלך הטורניר שחר פאר הצליחה להתאושש מתקופה רעה עם שלושה ניצחונות, בין השאר נגד אלה קודריאבצבה הרוסיה ואלברטה בריאנטי האיטלקיה. הפעם, היריבה האוסטרית שהפסידה לה בעבר במסגרת גביע הפדרציה, נראתה גדולה עליה בתחילת המשחק. פאשק שלטה לגמרי במערכה הראשונה, ועם שתי שבירות עלתה ליתרון מבטיח של 0:4. במצב הזה פאר הצליחה להשיג שבירה כדי לצמק ל-4:2, אבל לא הצליחה לשמור על המומנטום והאוסטרית דהרה בדרך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה.

שחר פאר, המדורגת 1 בטורניר, התעוררה במערכה השניה ובמשחקון החמישי שלה היא השיגה שבירה משמעותית ראשונה במשחק בדרך ליתרון 2:4. פאשק שברה בחזרה, ולרגע היה נדמה שוב שהיא חזרה לשלוט כשעלתה ליתרון 4:5. במשחקון העשירי פאר השיגה שבירה נוספת וןהשוותה ל-5:5. הפעם היא שמרה על המומנטום, ותוך כדי משחק משובח מהקו האחורי עלתה ליתרון 5:6. בסופו של דבר המערכה הוכרעה בשובר שוויון, בו פאר שלטה לחלוטין וניצחה 2:7 כדי להשוות ל-1:1 במערכות.

המערכה השלישית והמכרעת התחילה כעבור כמעט שעתיים וחצי של משחק ושתי השחקניות גילו תשישות תחת החום הכבד בוושינגטון. במצב של 3:3 פאר ניצלה רצף טעויות של יריבתה כדי להשיג שבירה חשובה ולעלות ליתרון. הפעם היא גם שמרה על ההגשות שלה ועלתה ל-3:5 מבטיח. פאשק עוד ניצחה במשחקון ההגשה שלה, אבל פאר נמנעה מטעויות מיותרות במשחקון החשוב במשחק מבחינתה, וניצחה בו 4:6 בדרך לגמר הטורניר. המשחק עצמו ארך שלוש שעות ושש דקות.

"מבחינתי זה בהחלט משמח להשיג ארבעה ניצחונות רצופים", אמרה פאר, "וזאת אחרי הרבה חודשים שלא הצלחתי לעשות את זה. זה היה ניצחון גדול עבורי, וקשה מאוד".

"במערכה הראשונה היא שיחקה מצוין", אמרה הישראלית, "אמרתי לעצמי להישאר אגריסיבית ולהמשיך לשחק על המכות שלי, וידעתי שהמשחק יכול להתהפך".

חדשות טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully