וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: איטליה ניצחה את בולגריה וזכתה בטורניר בורמיו

יריבתה של ישראל ביורובאסקט גברה על הבולגרים 74:80, ללא אנדראה ברניאני. דנילו גאלינרי הוליך את הקלעים עם 20

לאחר שהביסה אתמול את מקדוניה 70:89, השלימה הערב (שבת) נבחרת איטליה את המשימה כשזכתה בטורניר ההכנה בבורמיו עם ניצחון על בולגריה 74:80. האיטלקים שמשובצים באותו בית ביורובאסקט עם נבחרת ישראל המשיכו להרשים, זאת כשהם עדיין ללא השחקן המרכזי שלהם, אנדראה ברניאני. איטליה פתחה חזק ועלתה ליתרון 19:28 בסיום הרבע הראשון, אבל הבולגרים העקשנים לא ויתרו, וצימקו ל-5 בלבד במחצית.

דנילו גלינארי, שנכנס לנעליו של ברניאני כמנהיג של האיטלקים להט, ויחד עם בלינלי העלו את נבחרתם ליתרון 12 לפני הרבע האחרון. הבולגרים ניסו לחזור למשחק והורידו את הפיגור לחד ספרתי, 7 דקות לסיום, אבל שתי עבירות טכניות כנגד הספסל הבולגרי איפשרו לאיטליה להגדיל את היתרון, ולזכות בטורניר. גלינארי סיים עם 20 למנצחים, בלינלי הוסיף 19. את בולגריה הוליך וידנוב עם 18 נקודות.

"הגענו לטורניר הזה כשיש לפנינו עבודה רבה", אמר מאמן איטליה, סימונה פיאניג'יאני. "שאר הנבחרות הגיעו מחוברות יותר, והצגנו יכולת טובה. שמרנו על התשוקה כדי לזכות בטורניר, וזה חשוב לנו כדי לסייע לנו מבחינה מנטלית בהמשך". עתה תנוח הנבחרת יומיים, ובהמשך השבוע תמשיך לטורניר הכנה נוסף, הפעם ברומא.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully