וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ההפסד הזה לא משליך למשחק במאריבור"

הדס גרינברג

30.7.2011 / 22:24

מאמן מכבי חיפה לא התרגש מהמשחק בקרית שמונה ומהפציעה של בוקולי: "יש לנו מספיק שחקנים שיעשו את העבודה ברביעי"

מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את דרכה בגביע הטוטו עם הפסד 2:1 בקרית שמונה, והוסיפה לאוהדיה לא מעט חששות לקראת משחק הגומלין הקריטי מול מאריבור ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות. שלומי אזולאי העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-51, אבל שער עצמי של שי מימון בדקה ה-77קבע שוויון, וניר דוידוביץ' הורחק כעבור שלוש דקות אחרי שהכשיל ברחבה את שמעון אבוחצירא, שניצל את הפנדל כדי לכבוש את שער הניצחון.

"רצינו לתת לחלק מהשחקנים דקות ולחלק מנוחה", אמר אלישע לוי אחרי ההפסד. "בסך הכל היו דברים טובים וכמה דברים לא טובים, כי לא שמרנו על הריכוז בסיום. אבל מה שחשוב זה המשחק במאריבור. דוידוביץ' שיחק בסדר גמור, מלבד המקרה של הפנדל, וחוץ מפיליאבסקי שנפצע לנו כל האחרים בסדר, אז זה לא משליך למשחק הבא. סארי פלאח הראה שהוא יודע לשחק כבלם, הוא שחקן מאוד מאוד מוכשר והוא הראה את זה היום. יש לנו מספיק שחקנים טובים שיעשו את העבודה ביום רביעי".

רן בן שמעון אמר בסיום: "יש לנו קבוצה טובה שתצטרך לעמוד במבחנים העונה. אני לא מרגיש בטוח בלהצהיר הצהרות, נחכה קצת ונראה אילו מבחנים נעבור בהתחלה. אני מאוד מאמין בקבוצה אבל נראה איך נתחבר לפני שנצא בהצהרות". על היכולת של שמעון אבוחצירא אמר המאמן: "שמעון נכנס רעב אחרי פציעה ארוכה וראו את זה על המגרש".

אבוחצירא עצמו, שכבש את שער הניצחון, אמר: "לשמחתי הבקעתי היום אבל מה שחשוב זה שניצחנו. אנחנו עובדים קשה. אומרים שאם פותחים טוב ממשיכים טוב. הרגשתי שדוידוביץ' נגע לי ברגל, בגלל זה נפלתי. היה פנדל ב-100 אחוז. יש לנו צוות מקצועי טוב שתמיד הציפיות שלהם גבוהות, ואני מקווה שנסיים גבוה. זה תלוי בעבודה שנעשה. אני מקווה לעונה טובה עם הקבוצה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully