וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: קרית שמונה ניצחה את מכבי חיפה 1:2

האלופה שמתכוננת למאריבור הובילה משער של שלומי אזולאי (51). מימון בשער עצמי ואבוחצירא ביצעו מהפך. דוידוביץ' הורחק

קצת לפני שהיא יוצאת למשחק הגומלין נגד מאריבור במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה הפסידה הערב (שבת) 2:1 לעירוני קרית שמונה, במשחק שפתח עבורה את העונה הישראלית בבית א' בגביע הטוטו. אם התוצאה לא מספיקה, מכבי חיפה תחסר במשחק הבא שלה במפעל (הדרבי החיפאי) את השוער ניר דוידוביץ', שהורחק בדקה ה-80 והשאיר את קבוצתו עם שחקן שדה (סארי פלאח) בין הקורות.

האלופה עלתה בהרכב חסר, כשאלישע לוי איפשר מנוחה לחלק משחקני ההרכב ובנוסף חסר את אנדריי פיליאבסקי ויניב קטן הפצועים. חיים מגרלשווילי פתח על חשבונו של טאלב טואטחה בבכורה מחודשת במדים הירוקים וגם דלה ימפולסקי קיבל הזדמנות ב-11.

אף אחד מהם לא הרשים במחצית הראשונה, שבה שחקן הרכש הבולט ביותר היה המגן הסרבי של קרית שמונה דושאן מאטוביץ', ואליו הצטרף שוערה של קרית שמונה דני עמוס שעצר את ההתלהבות של הירוקים בתחילת המשחק. מהצד השני, אדריאן רוצ'ט הוביל את המארחים להתקפות מסוכנות, אבל המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השניה מכבי חיפה התעוררה בזכות בישול יפה של המחליף עידן ורד לשלומי אזולאי שקבע 0:1 בדקה ה-51. קרית שמונה המשיכה לתקוף, אבל הניצחון שלה הגיע בסופו של דבר בזכות מתנות של האלופה. זה התחיל בדקה ה-77 כששי מימון החליף את גוסטבו בוקולי שנפצע, רץ מיד לרחבה של מכבי חיפה בזמן כדור חופשי ליריבה, ונגח בעצמו שער עצמי. שלוש דקות לאחר מכן ניר דוידוביץ' הכשיל ברחבה את שמעון אבוחצירא והורחק. מאחר וחיפה ביצעה חמישה חילופים לפני כן, סארי פלאח החליף את דוידוביץ' בשער ונכנע לאבוחצירא שכבש את שער הניצחון לקרית שמונה מהנקודה הלבנה.

מהלך המשחק

דקה 5 - איום ראשון של מכבי חיפה לשער כשמוחמד גדיר הגיע למצב נוח ובעט מ-16 מטרים, דני עמוס הדף טוב.

דקה 14 - עוד מצב מצוין לחיפה כשדלה ימפולסקי נהנה מחופש פעולה בצד ימין ושלח כדור רוחב למרכז הרחבה, שלומי אזולאי לא הגיע בזמן וההזדמנות הוחמצה.

דקה 17 - הזדמנות ראשונה לקרית שמונה. דושאן מאטוביץ' השתלט על כדור בצד שמאל, המשיך לכיוון השער ושלח מסירת רוחב קצרה לברק בדש, שהחמיץ מקרוב.

דקה 22 - דלה ימפולסקי איבד כדור לאדריאן רוצ'ט שרץ קדימה ושיחרר טיל מ-25 מטרים, ניר דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 51 - שער! עידן ורד שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השניה עבר את חרסיסיץ' והכניס כדור נהדר אל שלומי אזולאי, שבעט עם רגל שמאל מתוך הרחבה פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 57 - ברק בדש מצא את אדריאן רוצ'ט על סף הרחבה, קשרה של קרית שמונה קיבל את הכדור במצב נוח אבל בעט מעל למשקוף.

דקה 76 - גוסטבו בוקולי נפצע ומורד מהמגרש באלונקה.

דקה 77 - שער! שי מימון נכנס כמחליף ותוך שניות ספורות נגח שער עצמי לרשת של ניר דוידוביץ', כשניסה להשתלט על הגבהה לרחבה של קרית שמונה. 1:1.

דקה 80 - פנדל. ניר דוידוביץ' הכשיל את אבוחצירא ברחבה והורחק באדום. חיפה ביצעה חמישה חילופים כך שסארי פלאח החליף את דוידוביץ' בין הקורות. שמעון אבוחצירא בעט לפינה הימנית שלו וביצע מהפך, 1:2 לקרית שמונה. פרט מעניין - זו הייתה ההרחקה השניה בקריירה של דוידוביץ', כאשר גם הקודמת הייתה במסגרת גביע הטוטו והשחקן שהיה מעורב היה אותו אבוחצירא.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איתן טיבי, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ' (עדי אלישע, 79), אדריאן רוצ'ט (סלאח חסארמה, 79), וויליאם נג'ובו (תומר סוויסה, 66), ליאור לוי (בני בן זקן, 46), יובל אבידור (שמעון אבוחצירא, 66), ברק בדש.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן (אייל משומר, 46), סארי פלאח, יוריצה בוליאט, חיים מגרלשווילי (טאלב טוואטחה, 46), סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי (שי מימון, 76), דלה ימפולסקי, שאדי שעבאן (עידן ורד, 46), מוחמד גדיר, שלומי אזולאי (ויאם עמאשה, 60).

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully