וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם: "אסור לקבוצה הזאת להיעלם"

30.7.2011 / 20:39

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לעתיד המועדון אחרי התיקו מול אשדוד: "ממשיכים עם מה שיש". האוהדים קיללו את קורנפיין

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים פתחה היום (שבת) את העונה החדשה עם תיקו 2:2 מול מ.ס אשדוד. הקבוצה של דוד אמסלם, שעברה שבוע סוער במיוחד שהותיר עננה של חוסר וודאות סביב עתידה, נהנתה מצמד של סטיבן כהן והציגה יכולת מעודדת, אך לא הצליחה לנצח את האשדודים ואת שחקנה לשעבר משה בן לולו שכבש צמד גם הוא.

עשרות מאוהדי בית"ר הניפו שלטים בגנותו של איציק קורנפיין, התגודדו בסמוך לחדר ההלבשה בסיום וקיללו את היו"ר, שיצא מהמגרש בחסות המשטרה.

"יהיה קשה, אבל זה בסך הכל משחק רביעי שלנו", אמר אמסלם אחרי המשחק. "השחקנים נתנו את הכל במשחק. לא היינו שווים הפסד היום, היינו בפיגור אחרי טעות שקורית. התוצאה משקפת".

לגבי המצב הכלכלי הלא ברור של הקבוצה אמר אמסלם: "לגבי המצב אנחנו חיים את היום יום, לא הולכים רחוק. איציק קורנפיין מעדכן אותי כמה פעמים ביום מה קורה. עם הבעלים החדשים היינו באווירה טובה, אבל חזרנו אחורה. אבל בית"ר תישאר לעד. אנחנו נעשה את הכל כדי שהקבוצה הזו תתקיים, איתי או בלעדי. יש לנו קהל אוהדים גדול, ואסור לקבוצה הזו להיעלם. אנחנו ממשיכים עם מה שיש, עושים הכל כדי שהקבוצה תראה יותר טוב. אין מה לעשות, עובדים עם מה שיש".

בבית"ר לא עושים כרגע שום פעולה כלכלית עד לחתימתו של חן עזריאל במכבי חיפה, עסקה שאמורה לחסוך למועדון קרוב ל-4 מיליון שקלים (יחד עם שכרו של השחקן). במועדון שומעים ביממה האחרונה על האפשרות לטירפוד העסקה ברגע האחרון ועל כך שסוכנו של השחקן, דודו דהאן, בודק עדיין את אופציית הפועל תל אביב ואפשרות מעבר לחו"ל ומחכים לחתימה המיוחלת מחר לפני שימשיכו בפעולות. לאחר מכן יפנה קורנפיין לתכנית הקיצוצים הנרחבת, כאשר בסופה של התכנית מעוניינת קורנפיין גם לקחת הלוואה ולגייס כספים מספונסרים על מנת להשאיר בקבוצה את תומר בן יוסף ומשה מישאלוב על מנת לשמור על קאדר ראוי להתמודדות בליגת העל. עוזר המאמן אותו רצה אמסלם, איציק עובדיה, נכח היום במשחק באשדוד אך הסיכויים שיצטרף בשלב זה קלושים.

בצד השני אמר יוסי מזרחי: "בן לולו כבש שני שערים אבל אנחנו עדיין מחפשים חלוצים. ברור שאנחנו זקוקים לחיזוק. למדנו כמה דברים היום אבל עשינו שגיאות חמורות בהגנה וספגנו שני שערים". על מצבה של בית"ר אמר שוער ומאמן הקבוצה בעבר: "בית"ר אימפריה, תישאר אימפריה ותדע לקום מכל מצב".

צמד לסטיבן כהן, בית"ר חילצה 2:2 באשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully