וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני רמה"ש ומכבי פ"ת סיימו ב-2:2

חגיגת פנדלים בשרון: אוזן (2 ו-79) כבש פעמיים, ניסים (42) ואוסטווינד (72) השוו, כשכל השערים הובקעו בפנדלים

מי שהגיע הערב (שבת) לאיצטדיון וינטר ברמת גן למשחק הפתיחה של בית ב' בגביע הטוטו, היה יכול לחשוב שמדובר בשתי קבוצות המתכוננות לדו קרב פנדלים בגמר אירופאי כזה או אחר. לא פחות מארבעה שערים הובקעו הערב במשחק בין עירוני רמת השרון למכבי פתח תקוה, כשכולם הושגו מהנקודה הלבנה, ובסיום נפרדו השתיים בתיקו 2:2.

קבוצתו של מומי זפרן עלתה הערב כשהיא חסרה לא פחות מ-13 שחקני סגל, ביניהם ברוך דגו, אלן מסודי ויוסי אופיר, בעקבות בעיות בירוקרטיות מול הבקרה התקציבית. האוהדים המעטים שהגיעו לאיצטדיון עוד לא התיישבו, כבר ראו את האורחים עולים ליתרון. ויקטור מרעי עלה לנגיחה והוכשל ברחבה כבר בדקה הראשונה, ואת הפנדל שלח אורי אוזן אל הרשת כדי להעלות את מכבי פתח תקוה ל-0:1.

כיאה למשחק בשלבים המוקדמים של העונה ועוד כזה שמתנהל בחום בלתי נסבל, שתי הקבוצות נראו עייפות מאוד והתקשו להגיע למצבים קורצים. בדקה ה-42 נשלח אורן ניסים אל רחבת פתח תקוה, הוכשל, וגם המארחים זכו לפנדל. ניסים עצמו ניגש לבעוט, כבש, ושלח את הקבוצות אל המחצית כשהתוצאה עומדת על 1:1.

המחצית השניה גם היא התנהלה על מי מנוחות, כשפתח תקוה מנסה לחזור ולהשיג שליטה במגרש. המארחים לא נבהלו, ובדקה ה-72 הצליחו להשלים מהפך, כשאוסטווינד הוכשל ברחבה, והשופט לירן וקסברגר שרק בפעם השלישית לכדור עונשין מ-11 מטרים. אוסטווינד עצמו ניגש אל הכדור והעלה את קבוצתו ל-1:2, אלא שהטירוף נמשך שבע דקות מאוחר יותר, כשוקסברגר שרק לפנדל רביעי (!) במשחק, הפעם בעקבות נגיעת יד ברחבה. אורי אוזן השלים צמד, השווה ל-2:2, ושלח את שתי הקבוצות להתחלק בנקודות.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully