וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: דווין מיטשל סיכם לעונה אחת

30.7.2011 / 10:52

פורוורד מכבי ראשון לציון בעונה שעברה שזכה למקום בחמישיית העונה, מצטרף לקבוצה הדרומית. גם עמית שמחון סיכם בקבוצה

בעוד את האישור הרשמי להישארותה בליגת העל עירוני אשקלון היא טרם קיבלה, בקבוצה מהדרום עובדים בקצב מהיר לקראת העונה הבאה, ואמש (שישי) היא הגיעה לסיכום עם שחקנה של מכבי ראשון לציון בעונה שעברה דווין מיטשל (29, 1.96), לעונה הבאה. מיטשל ניהל במהלך הקיץ מגעים עם מספר קבוצות באירופה, לאחר שרשם עונה מצויינת במדים הכתומים, ובראשון לציון גם כן ניסו להשאירו, אך ההצעה הכספית האטרקטיבית מאשקלון הכריעה את הכף.

מיטשל, בוגר מכללת לואיזינה לאפייט משנת 2006, החל את הקריירה המקצוענית שלו באירופה בעונת 2006/7 בעונה סבירה במדי ראסינג פאריז הצרפתית. את העונה לאחר מכן פתח באיווה מליגת הפיתוח, שם הצטיין, וסיים בצורה טובה במדי באמברג הגרמנית. גם את עונת 2008/9 העביר מיטשל בליגת הפיתוח, הפעם במדי לוס אנג'לס דיפנדרס, והיה לאחד השחקנים היעילים בליגה.

בעונת 2009/10 נחת בהפועל חולון עם הרבה הבטחות, רשם 16.1 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אך לא השתלב במועדון, ועזב לפני סיום העונה בשל פציעה. בעונה שעברה החליטו בראשון לציון להחזיר אותו לארץ, וקיבלו מיטשל משודרג עם 15.6 נקודות, 7.9 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים ו-2.6 חטיפות, מה שזיכה אותו במקום בחמישיית העונה.

עד כה חתמו בעירוני אשקלון יוני ניר, ניב ברקוביץ' ומרקו קילינגסוורת'. הקבוצה הגיעה במהלך סוף השבוע לסיכום גם עם עמית שמחון, ששוחרר מהפועל ירושלים, וששיחק בעונה שעברה במדי ברק נתניה תחת המאמן אריק אלפסי. מי שעוד צפויים לשחק בקבוצה הם שני השחקנים המקומיים אחיעד בוקרא ודודו שמריז.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully