וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע לריו דה ז'נרו מתחיל הערב

הגרלת מוקדמות הגביע העולמי תערך הערב בברזיל (21:00). ישראל בדרג השלישי. המשחקים יחלו ב-7 בספטמבר 2012

המסע לריו דה ז'נרו מתחיל ממש הערב (שבת, 21:00) עם הגרלת משחקי מוקדמות הגביע העולמי שייערך בברזיל ב-2014. עיני כל העולם יופנו לעבר שיבוץ הבתים המוקדמים ביבשות השונות בעולם במאבק על 31 המקומות לטורניר הגדול, יחד עם ברזיל שזוכה במקום אוטומטי כמובן.

את הגרלת הבתים האירופים, שנמצאת במרכז ענייננו, יקיימו רונאלדו הברזילאי ופאולו הנריקה גאנסו. 53 נבחרות יחולקו לשמונה בתים של שש נבחרות ולבית אחד נוסף שיכיל חמש נבחרות. פיפ"א אגב התחשבה בבקשה של אופ"א שלא לשבץ את רוסיה וגאורגיה המסוכסכות יחד באותו בית.

הדרגים של ההגרלה האירופית נקבעו כמובן על פי דירוג פיפ"א, כאשר תשע הנבחרות המדורגות ראשונות ייחשבו כדרג א' והן כוללות בין השאר את אלופת העולם ספרד וסגניתה הולנד. תשע הנבחרות הבאות נמצאות בדרג השני, בהן צרפת ורוסיה, ונבחרת ישראל משתייכת לדרג השלישי, מה שמונע ממנה לפגוש את שוויץ, אירלנד, בלגיה, צ'כיה, בוסניה, בלארוס, אוקראינה והונגריה, שנמצאות איתה באותו דרג.

המשחקים עצמם יחלו ב-7 בספטמבר 2012 ויימשכו עד ה-15 באוקטובר בשנה שלאחר מכן. תשע הנבחרות המנצחות של כל בית מעפילות אוטומטית לריו לטורניר שייפתח ב-12 ביוני 2014 ויימשך עד ה-13 ביולי. שמונה הסגניות הטובות ביותר ישחקו במסגרת פלייאוף שייערך ב-15 וב-19 בנובמבר 2013, כשארבע המנצחות ישלימו את התמונה האירופית לטורניר, שתורכב בסך הכל מ-13 נבחרות שמגיעות מהיבשת.

הנציגות הישראלית בהגרלה כוללת את יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון ומאמן הנבחרת לואיס פרננדז, שעדיין לא יודע אם יהיה זה שיוביל את הנבחרת בקמפיין הבא.

דרג 1 - ספרד, הולנד, גרמניה, אנגליה, פורטוגל, איטליה, קרואטיה, נורבגיה, יוון

דרג 2 - צרפת, מונטנגרו, רוסיה, שבדיה, דנמרק, סלובניה, טורקיה, סרביה, סלובקיה

דרג 3 - שוויץ, ישראל, אירלנד, בלגיה, צ'כיה, בוסניה, בלארוס, אוקראינה, הונגריה

דרג 4 - בולגריה, רומניה, גאורגיה, ליטא, אלבניה, סקוטלנד, צפון אירלנד, אוסטריה, פולין

דרג 5 - ארמניה, פינלנד, אסטוניה, קפריסין, לטביה, מולדובה, מקדוניה, אזרבייג'אן, איי פארו

דרג 6 - ווילס, ליכטנשטיין, איסלנד, קזחסטאן, לוקסמבורג, מלטה, אנדורה, סן מרינו

כל האופציות של הבית הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully