וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנפורד: סרינה וויליאמס ניצחה את מריה שראפובה

האמריקאית התגברה על יריבתה הרוסיה בקרב הראשונות לשעבר 1:6, 3:6 והעפילה לחצי הגמר, שם תפגוש את ליזיקי

בעוד כחודש צפוי מאבק עיקש על תואר הגרנד סלאם האחרון של השנה באליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל איתות ראשון לגבי שתיים שטוענות לתואר קיבלנו כבר הלילה (בין שישי לשבת) במפגש בין שתי מדורגות 1 לשעבר, מריה שראפובה וסרינה וויליאמס. אלא שהמשחק ביניהן במסגרת רבע הגמר של טורניר סטנפורד, ארצות הברית (פרסים בסך 721 אלף דולר) היה במעמד צד אחד בלבד.

האמריקאית שחוזרת בהדרגה לעניינים אחרי היעדרות ממושכת מהסבב הצליחה להכניע את הרוסיה הקולנית תוך שעה ועשר דקות עם 1:6, 3:6 שהעניק לה את המקום בחצי הגמר. וויליאמס, שהידרדרה למקום ה-169 בעולם שברה ארבע פעמים את ההגשות של שראפובה במערכה הראשונה וניצחה בקלות אחרי 26 דקות בלבד תוך שהיא מנצלת את טעויותיה של החמישית בעולם.

במערכה השנייה שראפובה שיפרה את אחוזי ההגשה הראשונה שלה, שעמדו קודם על 18 אחוז (ל-59), אבל שבירה אחת הספיקה לוויליאמס כדי להשיג את היתרון, בעוד הרוסיה לא ניצלה אף אחת משלוש ההזדמנויות שלה לשבור. בשלב הבא תפגוש וויליאמס את סאבין ליזיקי המצוינת, ששלחה הביתה את אגניישקה רדוואנסקה אחרי שניצחה 6:7 את המערכה הראשונה, הפסידה 6:2 את השנייה וניצחה 2:6 את המערכה המכרעת.

בחצי הגמר השני תיפגשנה מריון ברטולי ודומיניקה צ'יבולקובה. הצרפתיה ניצלה פרישה של איומי מוריטה היפנית במצב של 1:6 לזכותה, בעוד הסלוקית הביסה 1:6, 1:6 את מרינה אראקוביץ' מניו זילנד.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully