וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי 2011: גיא ברנע העפיל לחצי הגמר ב-50 מטר גב

הישראלי השיג את המקום השביעי במוקדמות עם 25.18 ש', וינסה בהמשך (בסביבות 14:15) להעניק גמר ראשון למשלחת

אחרי נמרוד שפירא בר אור, גל נבו, יעקב טומרקין ועמית עברי, גם גיא ברנע השיג את המקום בחצי הגמר באליפות העולם לשחייה שנערכת בשנחאי. הגביסט הישראלי קבע את הזמן השביעי בטיבו במשחי המוקדמות ל-50 מטר גב אחרי שעצר את השעון על 25.18 שניות.

השיא הישראלי שייך לברנע עצמו (24.64) ובחצי הגמר הוא ינסה לשבור אותו. ברנע זינק מהמקצה השלישי וסיים בו ראשון. המרחק שלו מהמקום הראשון, אליו הגיע ג'רארד זנדברג מדרום אפריקה, הוא 46 מאיות בלבד. חשוב להדגיש כי מדובר במשחה שהוא אינו אולימפי, ולכן העלייה של ברנע לחצי הגמר אינה מקנה לו את הכרטיס למשחקים האולימפיים בלונדון עדיין.

ברנע ישחה מאוחר יותר (בסביבות 14:15 שעון ישראל) במקצה השני ויזנק מהמסלול השישי יחד עם זנדברג עצמו. התוצאה של הישראלי במשחה המוקדמות בהחלט מגבירה את הציפיות להשיג גמר ראשון עבור המשלחת הישראלית.

מוקדם יותר השבוע ברנע היה קרוב להבטיח את מקומו בחצי הגמר במרחק הכפול, אבל סיים במקום ה-16 באותו זמן בדיוק עם השחיין הסיני המקומי צ'יאוליי סון (54.34 שניות), בזמן שרחוק רק שלוש מאיות מהקריטריון האולימפי. השניים הלכו למשחה מכריע שבו הפסיד הישראלי וסיים במקום ה-17 הכללי.

ריאן לוכטה זכה בשתי מדליות זהב נוספות

כל הדיווחים מאליפות העולם בשחייה

שחייה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully