וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית ד': בית"ר תמצא נחמה על הדשא?

בצל כל הצרות, תתארח קבוצתו של אמסלם באשדוד (ש',18:30, 5+ לייב). הפועל ראשל"צ תארח את הפועל ב"ש (ש', 19:30)

מצד אחד, הדבר האחרון שבית"ר ירושלים צריכים בסוף שבוע זה הוא משחק גביע הטוטו. הקבוצה נמצאת ב"דיכאון מקצועי" עקב הסגל החלש והטלטלה הניהולית שעובר המועדון, אך מנגד, לפעמים הפתרון הכי טוב יכול להיות ניצחון על המגרש. המאמן דוד אמסלם כינס את שחקניו באימון היום (שישי) וביקש מהם לנסות לשים הכל בצד ולהתעלות מחר בפתיחת גביע הטוטו באשדוד ולייצג בכבוד את החולצה של בית"ר ירושלים. אמסלם לא תירגל הרכב אך אין לו יותר מדי אפשרויות.

מנגד, יוסי מזרחי ייאלץ להסתדר מחר ללא צמד שחקני הרכש הזרים, הבלם הקונגולזי יא יא פטי והקשר הסרבי מריו בוזיץ' לאחר שהחוזה שלהם טרם עבר בבקרת התקציבים. אופיר מרציאנו צפוי לפתוח בין הקורות כאשר ישראל ראש ואפה אמברוז ישתפו פעולה במרכז ההגנה. הקשר דוד רביבו ששב הביתה לאשדוד אחרי עונה בבאר שבע, יפתח בקישור לצידו של ניר ביטון, כאשר צמד הצעירים ניב זריהן וגדי קינדה עשויים לקבל גם הם קרדיט מהמאמן. בחוד אמור מזרחי לתת הזדמנות למשה בן לולו שחזר לקבוצה אחרי עונה בבית"ר ירושלים וגם הזמבי הצעיר רוג'רס קולה שחתום על חוזה בקבוצה אמור לקבל דקות משחק.

18:30, 5+ לייב, אצטדיון הי"א באשדוד, שופט: משה בוחבוט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון - הפועל באר שבע (שבת, 19:30)

התקציב של הפועל ראשון לציון עבר אמש (חמישי) בבקרת התקציבים, והיום בבוקר אושרו כמעט כל שחקני הסגל למשחק בו תארח העולה החדשה את הפועל באר שבע במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. שוער הרכש והקפטן אוהד כהן יפתח בין הקורות, כאשר גם הבלם הבוסני אלביס מסיץ', המגן קובי מוסא והקשר אסי בלדוט יערכו הופעת בכורה רשמית. בהגנה ימשיך המאמן ניסן יחזקאל להתבסס על גל ספיר שבשלב זה נשאר בקבוצה ולא יחתום בקבוצה ההולנדית ווילם, בה נבחן. הקשר דודו אברהם, שסבל מפציעה בבוהן, החלים ויפתח במרכז הקישור.

מנגד, אחרי ששבו ממחנה האימונים בפולין בו השיגו ניצחון אחד בלבד לצד שני הפסדים, ינסו הבאר שבעים לרשום ניצחון רשמי ראשון ב-2011/12. שוער הרכש הפולני מרצ'ין צבאי יפתח בין הקורות, כאשר בהגנה אמורים לקבל את החולצה וויליאם סוארס, עודד גביש ולואיס טורס, שפתחו בכל משחקי האימון. אופיר דוידזאדה, ששיחק כמגן בעונה שעברה, יוסט לקישור, ואיתו יפתחו גם סיראז' נאסר ומוטי מלכה או לאריה קינגסטון. בחוד יפתח חלוץ הרכש תומר אקסברד, כאשר דובב גבאי אמור לעבור ניתוח בשרירי הבטן וככל הנראה לא יתחיל את העונה.

19:30, אין שידור, האצטדיון בראשל"צ, שופט: לירן ליאני

הפועל ראשל"צ בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully