וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסיסקו ארסה מונה למאמן נבחרת פרגוואי

חרארדו מרטינו האהוב הודיע על התפטרותו בתום ארבע וחצי שנים מוצלחות למדי, שחקן העבר בן ה-40 יחליפו בתפקיד

לאחר ארבע וחצי שנים בתפקיד, הודיע הערב (שישי) חרארדו מרטינו על התפטרותו מנבחרת פרגוואי. במשך החודשים האחרונים היו שמועות על כך שהמאמן המוערך בן ה-48 לא מרוצה מההתנהלות של ההתאחדות המקומית, שדווקא חפצה בהישארותו. אלא שהערב מרטינו הודיעו: "החל מהיום אני כבר לא מאמן פרגוואי. אני מרגיש שאין ביכולתי לתרום עוד לחלומות שלנו כשלקחתי את מושכות הנבחרת".

כזכור, בטורניר הקופה אמריקה האחרון הוליך המאמן את נבחרתו עד שלב הגמר, זאת בלי לרשום אף לא ניצחון אחד, לפני ההפסד 3:0 לסלסטה. בנוסף, אמון מרטינו על ההישג הגדול ביותר של נבחרת פרגוואי בגביע העולמי: העפלה לרבע הגמר במונדיאל 2010 בדרום אפריקה. בשבועות האחרונים הוזכר כמועמד לרשת את סרחיו באטיסטה בנבחרת ארגנטינה, אלא שההתאחדות הארגנטינאית בחרה בסופו של דבר באלחנדרו סבאלה.

מאוחר יותר הערב כבר הודיעה נבחרת פרגוואי על מחליפו של מרטינו, ומדובר בפרנסיסקו ארסה, שכשחקן רשם 61 הופעות בנבחרת הלאומית. מאז פרש ממשחק ב-2007 אימן ארסה את קבוצת רוביו נו המקומית, אותה עזב הערב כדי לעשות צעד גדול בקריירה. "יש לי מספיק יכולת בשביל המשרה הזאת. אין לנו זמן לבזבז", אמר המאמן החדש, שכבר ב-7 לאוקטובר ייאלץ להתמודד עם נבחרת פרו בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2014.

עדכון ראשון: 19:10

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully