וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוזרים של סאבלה בארגנטינה: באטיסטוטה ואז'אלה

המחליף של סרחיו באטיסטה כבר מתחיל לעבוד, וימנה את צמד שחקני העבר הגדולים. מנוטי: "זרקו את באטיסטה כמו כלב"

אחרי עוד מפלה בשרשרת של כשלונות, נבחרת ארגנטינה שוב מתכוננת לצאת לדרך חדשה. הבוקר (שישי) הכריזו במדינה על מינויו של אלחנדרו סאבלה בן ה-56 למאמן הלאומי במקום סרחיו באטיסטה, ובעוד שהמאמן החדש יוצג באופן רשמי בתפקידו באמצע השבוע הבא, את העבודה עצמה הוא כבר החל.

התקשורת בארגנטינה מדווחת הערב כי מי שהוליך את אסטודיאנטס לזכיה בגביע הליברטדורס ב-2009, ימנה לעוזריו שניים משחקני העבר האהובים ביותר של הנבחרת, שיודעים דבר או שניים על כיצד לנצח: גבריאל באטיסטוטה ורוברטו אז'אלה. השניים צפויים לשבת לצידו של המאמן החדש כבר בשני המשחקים הקרובים שלו, בעוד קצת יותר מחודש, מול ונצואלה וניגריה.

באטיסטוטה, אחד הסקוררים הגדולים של שנות התשעים, עם 56 שערים ב-78 הופעות במדי האלביסלסטה, פרש ממשחק מקצועני ב-2005 ועל אף שעבר קורס מאמנים והביע בעבר את רצונו לאמן את הנבחרת הלאומית, עדיין לא שימש כמאמן או עוזר מאמן בשום היקף. גם עבור אז'אלה, שהספיק לשחק 115 בנבחרת ארגנטינה ופרש ממשחק בדצמבר 2010, יהיה זה תפקיד ראשון בצוות מקצועי כלשהו.

מי שממש לא אהב את פיטוריו של באטיסטה הוא סזאר לואיס מנוטי האגדי, שהביא לנבחרת ארגנטינה את גביע העולם ב-1978. "ההתאחדות זרקה את באטיסטה כמו כלב. אם קרלוס טבס היה מבקיע את הפנדל מול אורוגוואי, אף אחד לא היה חושב לפטר אותו. ניצלו אותו, וזה ממש לא הוגן", אמר המאמן בן ה-72, שהדריך את הנבחרת הלאומית בין השנים 1974 ו-1982. ומה מצפה לסבאלה? מנוטי לא בטוח שעתיד וורוד: "זה יהיה בדיוק אותו הדבר. ברגע שהוא יתחיל להפסיד יעיפו אותו, כמו שקרה למראדונה. מאמנים באים והולכים".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully