וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית א': פלאח במרכז ההגנה של מכבי חיפה

פיליאבסקי הפצוע לא יהיה בסגל, הבלם הצעיר חבור לבוליאט מול עירוני קרית שמונה (ש', 20:30, 5+ לייב). דוידוביץ' יפתח

המגן השמאלי והרכש הטרי דושאן מטוביץ' יערוך מחר (שבת, 20:30, 5+ לייב) הופעת בכורה בקרית שמונה, זאת במסגרת משחקה נגד מכבי חיפה במחזור הראשון בבית א' של גביע הטוטו. במרכז ההגנה, הצמד שצפוי להוביל העונה את הקבוצה הם איתן טיבי ושיר צדק, כשאלעד גבאי ימשיך כמגן ימני. המאמן רן בן שמעון צפוי לעשות רוטציה בין הקורות כשאיתמר ניצן ודני עמוס עשויים כבר במשחק הרשמי הראשון לחלק את הדקות ביניהם. יובל אבידור יערוך הופעת בכורה מחודשת מאז שב צפונה מגלות של שנתיים במכבי תל אביב.

מכבי חיפה קיבלה חדשות רעות כשהסתבר שהבלם אנדריי פילאבסקי שבר את הקרסול וייעדר בין חודש לחודשיים. לאור זאת מי שאור לשחק לצידו של יוריצה בוליאט במרכז ההגנה גם נגד קרית שמונה וגם ברביעי מול מאריבור הוא הבלם הצעיר סארי פלאח, זאת גם בשל פציעתו של שי מימון. בחיפה מקווים כי הכישרון הצעיר יוכיח כבר במשחקים הללו שיש על מי לבות לשנים הבאות כבלם מוביל.

לעומת פליאבסקי, השוער בויאן שארנוב, שנפגע מול מאריבור, ערך אימון קל ובצוות הרפואי של המועדון מעריכים כי יהיה כשיר למשחק באירופה. עם זאת, נראה כי ניר דוידוביץ' יפתח מול קרית שמונה ואף יעשה זאת במשחק המכריע מול הסלובנים על הכרטיס לשלב הפלייאוף בליגת האלופות. מי שיחזרו להרכב הם סיידו יא יא וגוסטבו בוקולי ויחד עם חיים מגרלשווילי, עלי עוסמאן, שאדי שעבאן, דלה ימפולסקי, שלומי אזלואי ומוחמד גדיר ישלימו את הרכב האלופה.

20:30, 5+ לייב, קרית שמונה, שופט: אוראל גרינפלד

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

חן עזריאל עבר למכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully