וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית ג': כשנבוישה פגש את ננאד

האחים מרינקוביץ' ייפגשו בעימות בין עכו ובני יהודה (ש', 19:30). כהן יבחן זרים, אבוקסיס יישתף צעירים לפני הלסניגבורג

הפועל עכו תערוך בשבת את ניסוי הכלים הראשון במסגרת משחק רשמי מול בני יהודה במסגרת בית ג' של גביע הטוטו (המשחק המקביל בבית - הדרבי של תל אביב ייערך ביום ראשון). הרבה פנים חדשות יראו בהרכב של אלי כהן כשאלירן דנין יפתח כמגן שמאלי ובקישור למעט שגיב כהן שפותח את עונתו השנייה, לא פחות מחמישה שחקנים חדשים ביניהם יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ, ניקולה סימיץ' וסנטיהו סולליך, כשהחלוץ הסנגלי הנבחן ממאדו צ'יאם, שכבש צמד במשחק האימון האחרון יעלה בחוד. אם צ'יאם ירשים הוא יוחתם. יש לציין שגם הנבחן הבולגרי דמיטאר אילייב יקבל הזדמנות במשחק.

אחרי שלושה ניצחונות בזירה האירופית, תפתח בני יהודה את העונה גם בזירה המקומית. ביום שני תמריא הקבוצה לשבדיה למשחק הגומלין נגד הלסינגבורג (0:1 לבני יהודה במשחק הראשון) ובשל כך עשוי המאמן יוסי אבוקסיס לתת מנוחה למספר שחקני הרכב. בעוד שהצעירים אמיר עגייב ובן צעירי צפויים לקבל דקות משחק. החלוץ עומרי רון שחתם, לא ישותף כי חוזהו טרם עבר בבקרת התקציבים.

מי שצפוי להצטרף לבני יהודה בקרוב הוא הקשר ישראל זגורי, שסיכם את תנאיו, אולם החתמתו מתעכבת בשל מחלוקות מול מכבי חיפה שרוצה למכור את השחקן, בעוד שהכתומים מעוניינים בהשאלה בלבד. גם הבלם גל כהן, שסיכם את תנאיו, עשוי לחתום כבר בתחילת השבוע, לאחר שקבוצתו הפועל פתח תקוה קיבלה הודעה על ירידתה לליגה הלאומית, ותאלץ כעת לשחרר את שחקניה הבכירים מהסגל.

19:30, אין שידור, עילוט, שופט: חיים יעקב

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully