וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הכדורגל של מלזיה התנצלה בפני בניון

לאחר התלונה שהגישה צ'לסי, שחרר הארגון הודעה מהוססת: "אם אירוע זה אכן קרה, הרי שהוא בוצע על ידי קומץ"

יוסי בניון לא חווה חיים קלים במשחק האימון של צ'לסי במלזיה. כזכור, הקשר הישראלי ששיחק 45 דקות במשחק נגד כוכבי מלזיה שנערך ב-21 ביולי ספג שריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור, ככל הנראה על רקע אנטישמי.

לאחר אותו משחק המשיכה צ'לסי במסע משחקיה. לאחר שעברה להונג קונג למשחקה הבא, שחררה הנהלת המועדון הכחול הודעה: "אנחנו מאמינים שיוסי בניון היה נתון להערות אנטישמיות על ידי מספר צופים באצטדיון. התנהגות כזאת היא פוגענית, וכמובן בלתי מתקבלת על הדעת".

היום שחררה התאחדות הכדורגל של מלזיה התנצלות מהוססת ומאולצת בפני מנהלת הפרמיירליג האנגלית. בהודעה, ההתאחדות המלזית לא ממש אישרה כי אכן נשרקו שריקות בוז לעברו של בניון באצטדיון הלאומי בבירת המדינה, קואלה לומפור, אבל הוסיפה וטענה כי אם זה אכן קרה, הרי שזה נעשה על ידי מיעוט קטן מקרב 80 אלף הצופים ששהו באצטדיון.

"התאחדות הכדורגל של מלזיה רוצה לציין שהיא לא מוחלת על אף גילוי גזענות", נכתב בהודעה. "אם אירוע כזה קרה אנחנו רוצים להתנצל בפני השחקן וכן בפני צ'לסי. לפי הבדיקות הראשוניות שאנו ערכנו, אם אירוע כזה נשנה, הוא נעשה על ידי מיעוט קטן של צופים במשחק. זה כמובן לא משפיע ומכך אי אפשר להשליך על שאר הצופים".

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully