וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילו פינוק חתם לעונה במ.כ הבקעה

28.7.2011 / 18:42

העולה החדשה ממשיכה להתחזק והחתימה את שחקן נבחרת פנמה, שהעמיד ממוצעים של 19 נק' ו-4.7 ריב' למשחק בנתניה

העולה החדשה לליגת העל, מ.כ הבקעה ממשיכה בהתחזקותה לקראת העונה הקרובה, ונראה שזו הולכת להיות עונה מסקרנת במיוחד. לאחר שהחתימה כבר את הזרים פול דילייני, ראשון פרימן ודיון דאוול והישראלים שמוליק ברנר, גור פורת, איתי לב, ניר כהן, איתי גרינבוים ויחזקאל סקוורר, הודיעה הערב (חמישי) הקבוצה כי היא החתימה את דנילו פינוק לעונה אחת. בכך משלימה הקבוצה את הסגל שלה לקראת השיבה לליגת העל, ונראה שהיא מכוונת גבוה אל החלק העליון של הטבלה.

פינוק (27, 1.96), שחקן נבחרת פנמה, חתם לאחר משא ומתן ארוך, ובכך חוזר לליגה הישראלית, לאחר ששיחק בה בעונת 2009/10 במדי ברק נתניה. בתקופתו בנתניה, רשם פינוק עונה נהדרת והעמיד ממוצעים של 19 נקודות, 4.7 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-2.1 חטיפות בממוצע למשחק, ובאותה עונה הוביל את הקבוצה עד לפיינל פור ולחצי גמר גביע המדינה. בסיום אותה עונה נבחר פינוק לשחקן העונה על ידי מספר גופי תקשורת, ונכלל בחמישיית העונה של המנהלת.

בעונה החולפת שיחק פינוק בפורטו ריקו, במדי קאפיטנס דה-ארסיבו, וב-39 משחקים העמיד ממוצעים של 15 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק. בליגה הדרום אמריקנית עלה ל-16 נקודות ב-56% ל-2 ו-83% מהעונשין, 6.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק. בימים אלו הוא משחק עם קבוצתו בגמר הליגה הפורטו ריקנית.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully