וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי אופ"א ביקרו בישראל לקראת יורו 2013

שלושה מנציגי הארגון הגיעו לבחון את בלומפילד, טדי והאצטדיונים הנבנים בנתניה ופתח תקוה לקראת הטורניר

פיטר נורדסטרום - מנהל תחרויות היורו עד גיל 21 של אופ"א, מרק וואלס - מפיק הטלוויזיה של אופ"א וקלאודיו נגרוני - אחראי הנבחרות הצעירות מטעם אופ"א, נחתו אתמול בישראל לביקור ראשון בארץ לקראת אירוח יורו 2013. השלושה הגיעו ארצה ליומיים, בהם דנו בארגון התחרות, שתיערך בישראל בעוד כשנתיים. מדובר בביקור ראשון של נציגי אופ"א בישראל, שהגיעו על מנת לבחון את רמת ההכנות לקראת היורו נכון להיום.

ביקור זה מצטרף לביקור הלימוד הראשוני שערכו נציגי ההתאחדות הישראלית בדנמרק, לפני כחודשיים, כאשר בעתיד צפויים ביקורים נוספים בישראל של נציגי אופ"א השונים בנושא ארגון התחרות. במהלך הסיורים באצטדיונים השונים היו נוכחים מנהלי הפרויקט, נציגי משרד האדריכלים ונציגי הרשויות המקומיות השונות, כאשר מי שהובילו את הסיור היו מנהל אגף הנבחרות של ההתאחדות לכדורגל, רונן הרשקו, ומנהל אצטדיון רמת גן ואגף הלוגיסטיקה של ההתאחדות, משה עגייב.

שלושת הנציגים, שהגיעו לישראל ואשר מהווים את צוות ההכנה הראשי של אופ"א, ביקרו בטדי, בלומפילד ובאצטדיונים החדשים הנבנים בנתניה ובפתח תקווה. השלושה בחנו את הפן הטכני בכל הקשור למדיה, עמדות שידור טלויזיוניות, פינות עבודה עבור עיתונאים, חדרי ראיונות, מרכזי תקשורת ועוד. אחר הצהריים ביקרו הנציגים בכפר המכביה, שצפוי להיות המרכז הארגוני של אופ"א במהלך התחרות בארץ, ובערב הם יתארחו בבלומפילד במשחק של הפועל תל אביב נגד ואדוז במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

מנהל אגף הנבחרות בהתאחדות לכדורגל, רונן הרשקו, היה שבע רצון מהביקור, ואמר: "הנציגים ביקרו בכל האצטדיונים וההתרשמות הכללית שלהם היתה טובה מאוד. הרבה מאוד היבטים טכניים ותקשורתיים הועלו כמו: כמויות ומיקום מצלמות, ניידות תקשורת, זוויות צילום וכדומה. "ישבנו בכל מגרש עם אדריכל האצטדיון והנציגים של הרשות המקומית ומנהלי הפרוקטים למיניהם. הנציגים מאופ"א רשמו והעירו הערות, כאשר בסופו של דבר הם ישלחו לנו דו"ח עם כל ההערות שיש להם.

"מבחינתם זו ההתחלה של הקמפיין ושל ההכנה ליורו. חימם את הלב לראות איך כל מי שקשור לפרויקט היה נוכח בפגישות וכולם דיברו על הציפייה הגדולה. יש עוד שנתיים לטורניר, אבל יש הרבה עבודה ולכן זהו זמן קצוב מאוד.

"הופתעתי מאוד מהגישה של נציגי הרשויות, שיודעים כי יש הרבה עבודה לפניהם. בהמשך תהיה עבודה משותפת בין ההתאחדות לכדורגל לבין אופ"א והרשויות שיארחו את המשחקים באצטדיון העירוני שלהן".

מנהל אצטדיון רמת גן ואגף הלוגיסטיקה של ההתאחדות, משה עגייב, סיכם: "בסך הכל אנחנו מרוצים מכך שנציגי אופ"א יצאו מרוצים. הם היו מאוד מופתעים מרמת המוכנות שלנו, וכל זה כשאנו שנתיים לפני תחילת המשחקים. הנציגים גם מאוד הופתעו לטובה מהרצינות של נציגי העיריות שהשתתפו בסיורים. הרשמים שלהם מאוד טובים ואנו שמחים על כך".

מחר בבוקר יקיימו מר נורדסטרום ומר וואלס ביקור נוסף בירושלים ולאחר מכן ימריאו חזרה לז'נבה. ביקור זה הוא, כאמור, הביקור הראשון של נציגי אופ"א בארץ לקראת אירוח אליפות אירופה לנבחרות צעירות עד גיל 21, ובחודשים הקרובים ההתאחדות צפויה לארח לביקורי עבודה נוספים בעלי תפקידים שונים מאופ"א.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully