וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס: יוני ארליך ואנדי רם העפילו לרבע הגמר

הצמד הישראלי ניצח את דימיטרוב וטורסונוב 6:7, 2:6. ויינטרוב ברבע הגמר בצ'לנג'ר וואהי אחרי ניצחון על טאקוצ'י היפני (575)

יוני ארליך ואנדי רם ממשיכים לחפש את הדרך לטופ, והלילה (בין רביעי לחמישי) הצמד הישראלי שמדורג רביעי בטורניר לוס אנג'לס (פרסים בסך 619,500 דולר) העפיל לרבע הגמר. רם וארליך ניצחו את גריגור דימיטרוב הבולגרי ודמיטרי טורסונוב הרוסי 6:7, 2:6 תוך שעה ו-12 דקות.

המערכה הראשונה הייתה מאוזנת יחסית, וכל אחד מהצמדים הצליח לשבור פעם אחת, כאשר המערכה נגררה לשובר שוויון שבסיומו ניצחו הישראלים 4:7. במערכה השנייה שברו רם וארליך פעמיים והשלימו את הניצחון שיפגיש אותם עם מרכוס בגדאטיס (קפריסין) ומייקל ראסל (ארצות הברית). הניצחון מבטיח לישראלים 45 נקודות דירוג ו-5,590 דולר.

טניסאי נוסף שממשיך בקו העלייה שלו הוא אמיר ויינטרוב, שהעפיל השבוע לטופ 200, והבוקר הוא העפיל לרבע הגמר בווהאי, סין (פרסים בסך 35 אלף דולר) אחרי ניצחון על קנטו טאקאוצ'י היפני (575 בעולם) 3:6, 7:6, 1:6 במשחק שנמשך למעלה משעתיים. לויינטרוב היו ארבע אפשרויות שבירה במערכה הראשונה, שאחת מהן נוצלה, בעוד המערכה השנייה נגררה לשובר שוויון ובה היפני ניצח 2:7. במערכה השלישית ויינטרוב ניצח בקלות 1:6 והבטיח את מקומו בשלב הבא שם הוא יפגוש את רייבן קלאסן מדרום אפריקה (318).

גם שחר פאר העפילה לרבע הגמר בטורניר הזוגות בטורניר סיטי אופן שנערך בארצות הברית. הישראלית שמשתפת פעולה השבוע עם סלואן סטפאנס העפילה לשלב הבא בשל העובדה ששואי ז'נג הסינית לא חשה בטוב ולא הייתה יכולה להתחרות יחד עם מלאני אודין האמריקאית. פאר תתייצב הלילה למשחק שני בטורניר היחידות כשתפגוש בשמינית הגמר את אלה קודריבטסבה הרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully