וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי 2011: יעקב טומרקין עלה לחצי הגמר ב-200 גב

השחיין שבר את שיאו הישראלי עם 1:58.21 דק', העפיל מהמקום ה-11 והבטיח מקום באולימפיאדה: "עמדתי במטרה"

יעקב טומרקין רשם הבוקר (חמישי) את ההישג הגדול בקריירה הקצרה והמבטיחה שלו, כשהעפיל לחצי הגמר במשחה ל-200 מטר גב באליפות העולם בשנחאי. השחיין בן ה-19 כיכב במוקמות עם תוצאה נהדרת של 1:58.21 דק', שהספיקה לו לסיים במקום השלישי במקצה שלו וה-11 הכללי.

טומרקין ניפץ בכך את שיאו הישראלי של גיא ברנע, שעמד על 1:58.99 דק' ונקבע לפני שנתיים, והבטיח את מקומו באולימפיאדת לונדון. טומרקין הוא הספורטאי הישראלי החמישי שמבטיח את מקומו באולימפיאדה הקרובה והשחיין השלישי אחרי נמרוד שפירא בר אור וגל נבו, שעשו זאת מוקדם יותר השבוע.

בחצי הגמר הוא קבע זמן פחות טוב של 1:59.92 דקות, שלא הספיק לו להגיע לגמר והציב אותו במקום ה-16.

"אני שמח על ההישג. זו הייתה המטרה לפני שהגעתי לכאן: להשיג תוצאה של קריטריון A או מקום בחצי הגמר והשגתי את שניהם", אמר טומרקין הנרגש, "אליפות העולם הייתה בשבילי התנסות חדשה ומוצלחת מאוד. קיבלתי היום טלפון מרגש מיעקב שחר, שתמך בי לאורך כל הדרך.

"עכשיו יש לי שנה שלמה להתכונן למשחקים האולימפיים בלונדון, כשבעצם המטרה שכולם הציבו עבורי הייתה להגיע לאולימפיאדת ריו, כך שהדרך שלי לריו עוברת עכשיו בלונדון שזה נראה לי מסלול לא רע בכלל. החלטתי היום לוותר על ההשתתפות באוניברסיאדה, אבל אני עוד לא יוצא לפגרה. יש לי מטרה לשפר הישגים גם באליפות ישראל בשבוע הבא במכון וינגייט".

עדכון ראשון: 7:02

שנחאי 2011: כל הדיווחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully