וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה החתימה את טוויטי קרטר

27.7.2011 / 21:33

הרכז (1.80, 25) העמיד ממוצעים של 15 נק' ו-5.9 אס' בעונתו האחרונה בביילור, לפני שעבר ללטביה. חגאי: "הוא רכז מוכשר"

קבוצת בני השרון/הרצליה, שממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הקרובה, הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של טוויטי קרטר לעונה הקרובה עם אופציה לשנה נוספת. קרטר (1.80, 25) הוא בוגר מכללת ביילור שם שיחק ושיתף פעולה עם ההחתמה הראשונה הראשונה של הקבוצה הקיץ, לייסדריוס דאן, יחדיו הובילו את המכללה להישג השיא שלה, בדמות הגעה לרבע גמר טורניר המכללות והפסד לדיוק אשר המשיכה וזכתה באליפות.

את עונתו האחרונה בביילור סיים קרטר עם ממוצעים של 15.0 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא נבחר לחמישייה השלישית של אזור הביג 12, ולחמישייה הרביעית של ה-NCAA על ידי העיתונאים. בסיום העונה ניסה את מזלו במחנות הדראפט וליגות הקיץ ואף זכה לקבל זימון למחנה הסופי במדי אוקלהומה סיטי אבל נופה לפני תחילת העונה והחליט להמשיך את הניסיון שלו להגיע לNBA דרך ליגת הפיתוח. קרטר חתם בטולסה, קבוצת הבת של אוקלהומה וב-30 משחקים העמיד ממוצעים של 11.9 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

משם המשיך קרטר וסיים את העונה באירופה, בקבוצת וונטספליס מלטביה. קארטר עזר לוונטספילס להגיע עד לגמר הפלייאוף כש-ב22 משחקים הוא מעמיד ממוצעים של 6.7 נקודות, ו-3.1 אסיסטים ב19- דקות בממוצע למשחק. מאמן בני השרון/הרצליה, רועי חגאי אמר על ההחתמה החדשה: "קרטר הוא רכז מוכשר שמתאפיין קודם כל באופי נהדר ומנהיגותי ובכך שבכל מקום שהוא נמצא הקבוצה מנצחת. מדובר ברכז חכם עם יחס אסיסטיםאיבודים מצוין וקליעה טובה מאד מבחוץ. בנוסף אני מאמין שההיכרות שלו עם דאן והעובדה שהם שיחקו ביחד במשך שלוש שנים תעזור מאד לשניהם וגם לקבוצה ותקל מאד על ההשתלבות שלהם בליגה".

צפו בחלק מביצעיו של טוויטי קרטר

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully