וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "פרננדו טורס הוא החלוץ הטוב בעולם"

הקשר הישראלי ממשיך לפרגן לחברו, שעדיין לא הבקיע במשחקי טרום העונה: "במשחקים החשובים הוא כבר יהיה מלך השערים"

מערכת היחסים בין יוסי בניון ופרננדו טורס תמיד היתה טובה. מאז שיתפו השניים פעולה בליברפול היו קפטן נבחרת ישראל וחלוץ נבחרת ספרד חברים טובים, ולאחר שטורס הצטרף לצ'לסי באמצע העונה שעברה איחדו השניים כוחות בשורות קבוצת הפאר הלונדונית. גם כאשר החלוץ הספרדי קיבל מבול של ביקורות לאחר שלא הצליח למצוא את הרשת בעונה שעברה, בניון תמיד שיבח את יכולתו וכישוריו. הערב (רביעי) שוב החמיא הקשר הישראלי לטורס, ובגדול.

"אני מכיר אותו היטב ויש לי בו ביטחון מלא, לא בגלל שהוא חבר שלי אלא בגלל שהוא החלוץ הכי טוב בעולם", אמר בניון לרשת סקיי. גם במסגרת משחקי ההכנה של צ'לסי באסיה לא רשם טורס ולו שער אחד, אך גם זה לא מטריד את חברו הטוב: "אני בטוח שהעונה הוא יכבוש הרבה מאוד שערים. הוא נראה חד וצריך רק קצת מזל. כשהמשחקים החשובים יגיעו, אני בטוח שהוא יהיה מלך השערים".

הקשר שיחק הערב 90 דקות בניצחון צ'לסי 0:4 על אלופת הונג קונג קיצ'ינג, ואף סחט את הפנדל שהביא לשער הראשון. "אני חושב שכבר מהפתיחה שיחקנו היטב, ניסינו ללחוץ לכל אורך 90 הדקות", אמר בניון. "הדבר החשוב הוא לא השערים, אלא הצורה בה אנחנו משחקים. חשוב לשחק טוב ולא לדחוף את עצמנו יותר מדי, כי בקרוב מתחילה הליגה וצריכים להיות מוכנים".

השער הרביעי במשחק הגיע מרגליו של דניאל סטארידג' המוכשר, ובניון מצא כמה רגעים להחמיא גם לחלוץ הנבחרת הצעירה של אנגליה. "הוא שחקן מצוין שעדיין יכול להתקדם הרבה. הוא הוכיח את עצמו בעונה שעברה בבולטון ואני מקווה שהעונה הוא יוכיח את עצמו כאן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully