וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: המפרקים פנו לשמיר, ניסיון לגישור עם דלל

27.7.2011 / 17:48

בתום פגישה עם הבקרה, עו"ד דגן ופינס מנסים לגייס 1.5 מיליון שקל כדי למנוע ירידת ליגה. בחמישי, פגישה נוספת עם דלל

מחלוקת בין מפרקי הפועל פתח תקוה לציון דלל. המפרקים שנפגשו היום (רביעי) ברשמות לבקרת תקציבים עם ראשי הבקרה, טוענים הערב כי דלל חזר בו מהסיכום להפקיד ערבויות בבקרה וכעת הקבוצה עשויה לרדת ליגה משום שאין בידה מיליון וחצי שקל החסרים לה לצורך השלמת התקציב. כעת לקבוצה נותר עד מחר בחצות כדי להעביר את התקציב, כאשר המפרקים פנו בניסיון אחרון למאיר שמיר כדי שיציל את הקבוצה ויסייע להם בהשלמת הפער שנוצר.

במקביל, עמותת האוהדים מנסה לגשר על הפערים בין דלל למפרקים, כאשר מחר (חמישי) אמורים הצדדים להיפגש.

לטענת עורך הדין ליאור דגן, "דלל חזר בו מהסיכום מאמש להעברת הבטוחות והוליך אותנו שולל. האדם היחיד שיוכל לעזור כעת הוא מאיר שמיר. אני קורא לו מכאן להציל את הפועל פתח תקוה". בסביבתו של דלל מסרו בתגובה: "מה שהמפרק רוצה זה לקבל כסף ובטוחות בסכומים של מיליונים מבלי לתת דבר. ביקשנו סמכות מקצועית להביא את הפועל פתח תקוה לדרך שבה אנו מאמינים. הוא חי בהזיות שהוא ימכור את הקבוצה בסכומים דמיוניים. הוא לא יצליח. הוא התעקש לצערנו להיות הבוס המוחלט בתמורה לכך שאקבל תארים מטופשים כמו נשיא המועדון. אנחנו מבינים בכדורגל לא פחות ממנו. אין דבר פסול בדרישות שלנו".

כזכור, במסגרת הדיון שנערך בבית המשפט המחוזי הבוקר אושרה מכירת השחקנים איאד חוטבא ועידו אקסברד, ובנוסף תשלום לפיפ"א בעקבות חוב עבור העברת הבלם דניאל אדו. הכסף ממכירת חוטבא ואקסברד יועבר בהוראת השופט לתקציב השוטף ולא לנושים. לקבוצה היו חסרים מיליון וחצי שקל אותם היה אמור דלל להעביר, אך כרגע אין סיכום בין הצדדים. פתח תקוה תוכל להעביר את התקציב עד מחר בחצות והיא שוקלת כרגע להגיש ערעור לבית הדין העליון בבקשה לקבל ארכה נוספת.

בצד המקצועי, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, אלירן ג'ורג' ואסף בן מוחה עשויים לחתום בקבוצה. אם מכבי תל אביב לא תיתן את הסכמה לעסקת ג'ורג', הקבוצה תנסה להחתים את ליאור ראובן.

הפועל פתח תקוה: אושרה מכירת שחקנים, ג'ורג' קרוב לסיכום

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully