וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אושרה מכירת שחקנים, ג'ורג' קרוב לסיכום

27.7.2011 / 11:56

הקבוצה תוכל לגייס כסף ממכירת אקסברד וחוטבא. דלל מתכוון לממש את הבטחתו בנוגע לתקציב החסר – 1.5 מיליון שקל

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה, בהשתתפות מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר, ביקשו מפרקי המועדון אישר למכירת השחקנים עידו אקסברד ואיאד חוטבא וכמו כן העברת כספים מידי העירייה למועדון בטענה לחוב מהעונה שעברה. בית המשפט אישר את העברת השחקנים וסכום חלקי שתעביר העיריירה למועדון (כ-300 אלף שקל). כמו כן אישר בית המשפט תשלום חוב של המועדון לפיפ"א.

איש העסקים ציון דלל אישר כי יהיה מוכן להפקיד את הערבויות בבקרת התקציבים, בגובה 1.5 מיליון שקל, כפי שהבטיח בסוף השבוע. אם דלל אכן יעביר את הכסף, במועדון מעריכים שהתקציב יעבור כבר הערב (רביעי) בפגישה עם אנשי הבקרה.

דלל, שמוגדר כנציג האוהדים, נשאל לאחר הדיון האם יעביר את הערבויות ואמר: "הכל תלוי במשא ומתן בינינו לבין המפרק לגבי הסמכויות המקצועיות אותם אנו מבקשים בקבוצה. ההערכה שלי לגבי העניין? אני די פסימי שהוא יסכים. אם הוא יסכים, נעניק כסף שכבר גייסנו לטובת הקבוצה כי אנו לא מאמינים שעם הסגל הנוכחי אפשר להישאר בליגה. בנוסף, אנו מבקשים לבטל את העברת רפי דהן למכבי תל אביב ומתחייבים להביא את הכסף שיממן את העלויות שלו".

"אם דלל יפקיד את הכסף, המועדון יינצל", אמרו הבוקר במועדון. כזכור, דלל נפגש ביום חמישי עם מפרקי הפועל פתח תקוה והציע להם להפקיד את הערבויות שיסייעו לקבוצה לעמוד בתקציב המינימום, כל זאת בתמורה לדרישות שהציב, בהם הבטחה לגבי אי מכירת שחקנים נוספים, קבלת זכויות על הכנסות ממכירת כרטיסים ותפקיד בכיר במועדון.

הערב ייפגשו שני המפרקים, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, עם ראשי הבקרה. אם הכסף אכן יגיע, הבקרה תאשר את התקציב לעונת המשחקים הבאה והפועל פתח תקוה תישאר בליגה. אם הכסף לא יגיע, הקבוצה תוכל להעביר את התקציב עד מחר בחצות.

בינתיים, המאמן גילי לנדאו ממשיך לעבוד על נושא הרכש. אסף בן מוחה, ליאור ראובן ואלירן ג'ורג' הם השמות שעלו עד כה על הפרק. ג'ורג' כבר שוחח עם ראשי הקבוצה והגיע לסיכום. הוא יצטרף במידה שהקבוצה תישאר בליגת העל ובכפוף לאישורה של מכבי תל אביב.

בכל מקרה, אף שחקן לא יחתום בקבוצה לפני שהבקרה תאשר סופית את התקציב. לנדאו, אגב, ממשיך את ההכנות למשחק בנתניה בשבת בהתבסס על כך שהתקציב עבר. כרגע כלל לא בטוח שהקבוצה תצא למחנה אימון באיטליה וייתכן שתבטל גם אותו בגלל לוח הזמנים הצפוף.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully