וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו חתם במנצ'סטר סיטי

חלוץ אתלטיקו מדריד עבר בדיקות רפואיות וישחק עבור רוברטו מאנצ'יני ב-5 השנים הקרובות: "שמח להיות בעיר ובקבוצה הזאת"

גבירותי ורבותי, תגידו מזל טוב למנצ'סטר סיטי שהשלימה הערב (רביעי) את אחת ההעברות הגדולות של הקיץ. הסיטיזנס השלימו את העברתו של סרחיו אגוארו, שהגיע הבוקר למנצ'סטר, עבר בדיקות רפואיות אחר הצהריים, ובערב הודיע על חתימתו הרשמית במועדון בו יבלה את חמש השנים הקרובות. "עכשיו אני שחקן של מנצ'סטר סיטי", כתב בחשבון הטוויטר שלו, "אני שמח להיות בקבוצה ובעיר הזאת. תודה רבה על קבלת הפנים!"

כזכור, אגוארו קושר לאורך כל הקיץ לריאל מדריד, אלא שבשבועות האחרונים נכנסו הסיטיזנס למירוץ כאשר המאמן רוברטו מאנצ'יני התבטא שוב ושוב על רצונו לראות את חלוץ נבחרת ארגנטינה בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, עם או בלי קשר לעזיבתו הצפויה של קרלוס טבז. אתלטיקו מדריד תקבל כ-45 מיליון יורו עבור היהלום המצוין, שעוזב את הקולצ'ונרוס בתום חמש עונות נהדרות בעסקה השניה הכי יקרה בתולדות הכדורגל האנגלי (אחרי העברתו של פרננדו טורס).

אגוארו (23), שנשוי לביתו של דייגו ארמנדו מראדונה, נחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בכדורגל העולמי בשנים האחרונות. בין 2006 ו-2011 שיחק 175 פעמים במדי אתלטיקו והשיב עם 74 שערים. בנבחרת ארגנטינה רשם 30 הופעות ו-13 שערים.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 12:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully