וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין חוזר לתוכנית הקיצוצים?

27.7.2011 / 11:05

בית"ר ירושלים בלחץ: אדלר ולוין טרם העבירו את הסכומים להם התחייבו, אנשי גאידמק מאבדים אמון: "מה זה אומר על העתיד?"

בית"ר ירושלים עדיין במתח. הקבוצה כבר חשבה שהבעיות מאחוריה, אחרי שביום שני בית המשפט דחה את העתירה של גומא אגייאר ואישר סופית את הבעלות של אדלר ולוין, אבל הקיץ הקשה נמשך ועמו חוסר הוודאות.

דן אדלר ואדם לוין טרם העבירו את 400 אלף הדולרים שהתחייבו להעביר לנאמנות, כמו גם את ה-1.2 מיליון דולר לכיסוי הגירעון מהעונה שעברה. בבית"ר מקווים ומאמינים כי הכסף יגיע היום (רביעי), אך כרגע הבעלים של הקבוצה הוא עדיין ארקדי גאידמק, ואנשיו כבר מתחילים לאבד אמון בצמד האמריקאים.

"הכסף היה אמור להיות מועבר מיידית לאחר חתימת ההסכם ב-14 ביולי לנאמנות, והוא לא הועבר", אומרים נציג גאידמק עו"ד ישראל שלו, "אין שום תירוץ לתקופה כזאת של זמן. אם זה מה שקורה עכשיו, מה יקרה בעתיד עם כספים הרבה יותר גדולים שצריכים לעבור לקופת המועדון? אנחנו ממתינים לא כי אנחנו רוצים, אלא כי אין ברירה אחרת. האמת שאנחנו מאוד חוששים".

אגב, אדלר הבטיח אתמול לאנשי גאידמק שיעביר התחייבות לכך שהכסף יועבר, אך לא עשה זאת לטענתם.

כחלק מהחשש הגדול, נתנו אנשיו של גאידמק הוראה ליו"ר איציק קורנפיין לחזור לתכנית הקיצוצים המקורית שטווה בטרם נכנס למשא ומתן מול האמריקאים על מנת להעמיד את הקבוצה על הרגליים לקראת העונה הקרובה. התכנית כללה קיצוץ בשכרם של ברוכיאן ובן שושן, דחיית משכורתו של קורנפיין בשנה, מכירת שחקן אחד לפחות וקיצוצים לכל רוחב המועדון.

יחד עם זאת, בבית"ר מקווים כי לא יצטרכו לחזור אחורה למצב המצוקה הזה, ואמרו כי "זה יהיה אסון מבחינת המועדון. צריך לקוות ולהאמין שהם יעמדו במילה שלהם ויעבירו את הכסף. מה זה אומר לגבי העתיד? צריך לעבור את העונה הזאת ולאחר מכן יהיה הרבה יותר קל".

יש לציין כי בית"ר צריכה להעביר עד מחר את תקציבה בבקרת התקציבים, אם כי עדיין ישנה אפשרות לקבל ארכה במידה ותידרש לכך. יחד עם זאת, הקבוצה אמורה לפתוח את משחקי גביע הטוטו בשבת בחוץ נגד מ.ס אשדוד, וכרגע לא יכולה להעביר בבקרה חלק גדול מהשחקנים. במידה שהכסף לא יועבר, עשויה לעלות עם הרכב שיורכב ברובו משחקנים שעלו מהנוער.

המאמן דוד אמסלם והסקאוט איתן מזרחי כבר יושבים שבועות על דיסקים וצופים במועמדים פוטנציאליים להצטרף, אך במידה והכסף לא יועבר, לרשימת השחקנים שגיבשו ככל הנראה לא יהיה ערך משמעותי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully